LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!



Nnem skrev:


*Tåka* skrev:


Rødtoppen Hissig skrev:
Jeg tror vekta mi har blitt tullete! Jeg veide meg både i går og i dag. I går skulle jeg sjekke om jeg hadde lagt på meg etter den heftige helga mi - noe jeg hadde. I dag viste vekta 600g mindre enn i går. Så jeg tror den har blitt tussete. Er jo ikke mulig å miste over et halvt kilo på en dag! emoticon??


Vann kanskje?

Tenkte også vann.


Ja, kanskje det er det :)
 


Nnem skrev:
Hvor ofte veier dere dere?



Hver mandag og torsdag!
 


Nnem skrev:
Hvor ofte veier dere dere?



Hver mandag og torsdag!
 
prøver egentlig veie meg bare en gang i uka men blir vel mer tre fire ganga i uka igrunn... :/
 


M3rl0t skrev:


Nnem skrev:
Hvor ofte veier dere dere?



Hver mandag og torsdag!



Jeg også veide slik en stund, men kuttet ut mandagveiingen. Så nå veier jeg med på torsdager. Måler annen hver mandag ca.
 


Nnem skrev:


M3rl0t skrev:


Nnem skrev:
Hvor ofte veier dere dere?



Hver mandag og torsdag!



Jeg også veide slik en stund, men kuttet ut mandagveiingen. Så nå veier jeg med på torsdager. Måler annen hver mandag ca.


Bruker vektklubben.no, derfor veier jeg mandag i tillegg!
 
Da har jeg vært på vekta. +0,2 kg denne uken. Kjipt, men håper på nedgang neste uken.
 
Jeg har vært så utrooolig dårlig til å holde meg unna godsakene denne uka
Klarer ikke stoppe meg selv... Så her er det garantert oppgang, vil veie i morgen også for å se, så venter med min egen oppdatering til i morgen.
 


*LillMi* skrev:
Jeg har vært så utrooolig dårlig til å holde meg unna godsakene denne uka
Klarer ikke stoppe meg selv... Så her er det garantert oppgang, vil veie i morgen også for å se, så venter med min egen oppdatering til i morgen.


Du får skylde det på blodsukkeret.. En av forutsetningene for å få bukt med søtsuget er å holde det så stabilt som mulig. Sliter med det samme selv, men prøver å unngå å ha søtsaker i hus!
 


M3rl0t skrev:


*LillMi* skrev:
Jeg har vært så utrooolig dårlig til å holde meg unna godsakene denne uka
Klarer ikke stoppe meg selv... Så her er det garantert oppgang, vil veie i morgen også for å se, så venter med min egen oppdatering til i morgen.


Du får skylde det på blodsukkeret.. En av forutsetningene for å få bukt med søtsuget er å holde det så stabilt som mulig. Sliter med det samme selv, men prøver å unngå å ha søtsaker i hus!


Det som er ille at jeg i tillegg har spist mer enn nok mat:P Uff, nei, jeg skal spise så mye sukker jeg bare klarer i dag, bare for å spise meg lei (det funker faktisk for meg) også skal jeg bruke en god del timer i helga til å bevege meg. Skal gå meg en skikkelig lang tur på lørdag og dytte inn en kveldstur i morgen hvis jeg ikke er totalt dø etter jobb (noe jeg desverre har vært hele denne uka).
 


*LillMi* skrev:


M3rl0t skrev:


*LillMi* skrev:
Jeg har vært så utrooolig dårlig til å holde meg unna godsakene denne uka
Klarer ikke stoppe meg selv... Så her er det garantert oppgang, vil veie i morgen også for å se, så venter med min egen oppdatering til i morgen.


Du får skylde det på blodsukkeret.. En av forutsetningene for å få bukt med søtsuget er å holde det så stabilt som mulig. Sliter med det samme selv, men prøver å unngå å ha søtsaker i hus!


Det som er ille at jeg i tillegg har spist mer enn nok mat:P Uff, nei, jeg skal spise så mye sukker jeg bare klarer i dag, bare for å spise meg lei (det funker faktisk for meg) også skal jeg bruke en god del timer i helga til å bevege meg. Skal gå meg en skikkelig lang tur på lørdag og dytte inn en kveldstur i morgen hvis jeg ikke er totalt dø etter jobb (noe jeg desverre har vært hele denne uka).


Det funker faktisk veldig bra for meg os.. Istedet for å ha noe jeg går og småspiser på hele uka, setter jeg meg heller ned og har en skikkelig sprekk.. Er jo faktisk bra for forbrenning og få et sjokk innimellom.. Jeg har funnet ut at jeg er nødt til å ha det innimellom for at alt ikke skal stoppe opp.. Hatt noen dager treningsfri nå, og spiste masse dritt + alkohol for et par dager siden, og jammen ga det utslag i riktig retning på vekta, etter at den har stått litt stille ei stund!
 
I morgen skal jeg bake kake til de andre i huset. Kjære hadde lyst på.
Jeg skal lage meg selv lavkarbo bounty tenker jeg. Er lenge siden jeg har laget noe søtt, så tenkte å lage dette nå som det er pinse.
 
Da har jeg presset ned en god del vann, så da er jeg klar for veiing i morgen. Kommer sikkert til å springe på do hele natta. Glemte av å drikke noe særlig idag. 
Har tenkt å kose meg med minipannekaker til froost i morgen, har hatt så lyst på noe sånt de siste dagene, har nesten blitt sprø, så da skal jeg lage det i morgen siden jeg har fri.
I helga skal vi til pappa, men skal være flink å spise sunt!
Synes selv jeg har blitt skikkelig flink til å velge sunnere alternativer, og det får meg til å føle meg bra!. Før hadde det ingenting å si om maten hadde nøkkelhullsmerket eller "NYT NORGE", men de siste ukene har jeg blitt veldig fokusert på det, og vil mye heller velge det enn noe annet. 
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Da har jeg presset ned en god del vann, så da er jeg klar for veiing i morgen. Kommer sikkert til å springe på do hele natta. Glemte av å drikke noe særlig idag. 
Har tenkt å kose meg med minipannekaker til froost i morgen, har hatt så lyst på noe sånt de siste dagene, har nesten blitt sprø, så da skal jeg lage det i morgen siden jeg har fri.
I helga skal vi til pappa, men skal være flink å spise sunt!
Synes selv jeg har blitt skikkelig flink til å velge sunnere alternativer, og det får meg til å føle meg bra!. Før hadde det ingenting å si om maten hadde nøkkelhullsmerket eller "NYT NORGE", men de siste ukene har jeg blitt veldig fokusert på det, og vil mye heller velge det enn noe annet. 


Det har gitt resultater her i huset, så det funker!:)
 
*LillMi*:
Jeg får ikke til å sende pm til deg. 
Jeg ligger på det samme som forrige uke. 59 kg og 0% vektnedgang.
 
*LillMi*:
Jeg får ikke til å sende pm til deg. 
Jeg ligger på det samme som forrige uke. 59 kg og 0% vektnedgang.
 
Back
Topp