LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Hurra, alle har oppdatert allerede!
Jeg oppdaterte i svima tidligere i dag, så håper de 100 g jeg kunne skryte på meg ekstra gjør susen:P *slår meg selv i hodet med noe hardt* jeg ble vekka av feier'n litt for tidlig så hadde ikke helt hue' med meg der jeg trippa på vekta...
 
Blir dere støle i ryggen når dere har trena/gått tur?
Syns det er så vemmelig for det føles ut som jeg har vondt i ryggen (men skjønner jo at det er musklene som er støle).
 
*LillMi* skrev:
Blir dere støle i ryggen når dere har trena/gått tur?
Syns det er så vemmelig for det føles ut som jeg har vondt i ryggen (men skjønner jo at det er musklene som er støle).


Når jeg har tatt an skikkelig ut på sykkel så blir jeg. Ikke noe god følelse...
 
Tar natta nå, men før det vil jeg gjerne legge ut resultatene for laget her. Får ikke sendt de i morgen hvis det er sånn at det blir en ny hovedleder, men har allerede sendt de til frøken lykkelig også, for sikkerhetsskyld.
 Fint om noen tar ansvar hvis de ser at det skjer noen lederendringer iløpet av morgendagen;)

Det lilla laget har gått ned 0,43% denne uka. Nnem har gått ned mest med 1,33% M3rl0t minst med 0,11%

Natta jenter og kos dere masse i sommerværet (for de av dere som er så heldige å ha det, jeg skal på stranda i morgen;))
 
Å fy flate så gøy at vi klarte det denne uka også!! MOROOOOO!!!
 
*LillMi* skrev:
Å fy flate så gøy at vi klarte det denne uka også!! MOROOOOO!!!


SCORE!!!!!!!

Dere er så flinke alle sammen!!!!!!!
 
.
 
Så utrolig morro at vi kom på topp enda en gang 

Har tilbragt noen dager sammen med familie hos svigers, og der har det ikke vært lite kos for å si det sånn... Flust av vin og god mat, i tillegg har vi kosa oss med både vafler og eplekake hos annen familie. I dag avslutta vi selskapsdagene med dåp, nydelig koldtbord der svigermor sto for alt av mat, og kaker derpå. Jeg holdt meg faktisk kun til ett kakestykke - av oreokaka som jeg selv hadde bakt. Hadde ikke spart på kaloriene der...
Men i disse dagene har jeg ikke gidda å tenke på slanking, begynner på nytt med 17 day diet i morgen, for da er jeg klar som et egg for sunn mat 
 
Full stagnering her.. Vet da pokker hva som er galt.. Eller, jeg har spistr altfor mye dritt i det siste.. Men i morra er det full skjerpings, tilbake på shake!

Tror jeg trener litt vel mye og, så det kan sikkert være litt av roten til stagneringen, så skal prøve å holde meg til 3-4 ganger i uka fremover i stedet for 6-7..

Og til slutt så må jeg bare dele med noen, at på fredag skal jeg på Aviva Helse på Økern for konsultasjon! Nye pupper, here I come!! :D
 
Mandag igjen. Hva er planen for denne uka jenter?

Her skal jeg fokusere som vanlig på maten. Går turer også, men dårlig vær i Oslo i dag. Håper på pent vær resten av uka.
 
Vi skal bytte tak på kjøkkenet, så blir nok ikke så mye trening som vanlig på elixia denne uka.. Skal, som sagt over her, på Aviva på konsultasjon på fredag, og gleder meg som en liten unge.!
 
Huff, jeg har sittet pal i tre uker nå med hjemme-eksamen. Og nå de siste 4 dagene har jeg stappet i meg alt jeg har kommet over av mat og sjokolade. Blir jo ikke bedre av at tanta er på vei. Magen min ser ut som en ballong. Utrolig kjipt, for har gått så bra frem til nå.
Men jeg skal ikke sutre. Forrige eksamensperiode la jeg på meg 6(!) kgemoticon

I morgen skal jeg endelig levere denne drittoppgava. Det blir bra. Endelig blir det skikkelig trening igjen. Ikke bare ærendssykling!

Kjenner jeg gruer meg max til veiinga :(
 
Hei hei jenter:) her går det greit med vekta tror jeg, eller veit igrunn ikke siden jeg ikke har veid meg siden torsdag :P
Men denne uka å ukene fremover blir det vel minimalt med trening siden dei ringte fra medi3 å sa jeg skal operere tåen på onsdag:/ gjett om jeg grue meg da:/
 
Jeg tror vekta mi har blitt tullete! Jeg veide meg både i går og i dag. I går skulle jeg sjekke om jeg hadde lagt på meg etter den heftige helga mi - noe jeg hadde. I dag viste vekta 600g mindre enn i går. Så jeg tror den har blitt tussete. Er jo ikke mulig å miste over et halvt kilo på en dag! emoticon??
 


Rødtoppen Hissig skrev:
Jeg tror vekta mi har blitt tullete! Jeg veide meg både i går og i dag. I går skulle jeg sjekke om jeg hadde lagt på meg etter den heftige helga mi - noe jeg hadde. I dag viste vekta 600g mindre enn i går. Så jeg tror den har blitt tussete. Er jo ikke mulig å miste over et halvt kilo på en dag! emoticon??


Vann kanskje?
 


*Tåka* skrev:


Rødtoppen Hissig skrev:
Jeg tror vekta mi har blitt tullete! Jeg veide meg både i går og i dag. I går skulle jeg sjekke om jeg hadde lagt på meg etter den heftige helga mi - noe jeg hadde. I dag viste vekta 600g mindre enn i går. Så jeg tror den har blitt tussete. Er jo ikke mulig å miste over et halvt kilo på en dag! emoticon??


Vann kanskje?

Tenkte også vann.

 
Back
Topp