LILLA LAG -SLANKEKRIGEN!

Jeg er 180 cm høy og min målvekt er 95 kg. Det er 15 kg unna normal bmi, men under 30.
Var veldig fornøyd da jeg var rundt der. Jeg har store pupper og bak og passer best som frodig enn tynn.

Har fortsatt lang vei å gå, men har det ikke travelt. Målet for slankekrigen var å komme under 40 i bmi, men det klarer jeg ikke. Det er målet for resten av året.

Rødtoppen Hissig skrev:
*LillMi* skrev:
Jeg har lovet meg selv å være stolt av kroppen min når jeg veier 70 kg, men jeg burde "helst" (i følge bmi) veie ca 60 kg.

Hvor høy er du?
Det viktigste er å være fornøyd med kroppen sin! Er ikke pent å være for tynn heller emoticon

Jeg er 1,61 m. (æsj, shitt heller, er meg som var i den siste "gjett hva jeg veier" tråden;))
Må nok ned på 50-tallet for at jeg skal klare å bli for tynn, men jeg har bestemt meg for at jeg skal være fornøyd, samme hva, hvis jeg veier 70 kg, men fortsatt langt igjen å gå. Deilig å vite at jeg er på vei mot målet og ikke lenger fra det:P

*LillMi* skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:
*LillMi* skrev:
Jeg har lovet meg selv å være stolt av kroppen min når jeg veier 70 kg, men jeg burde "helst" (i følge bmi) veie ca 60 kg.

Hvor høy er du?
Det viktigste er å være fornøyd med kroppen sin! Er ikke pent å være for tynn heller emoticon

Jeg er 1,61 m. (æsj, shitt heller, er meg som var i den siste "gjett hva jeg veier" tråden;))
Må nok ned på 50-tallet for at jeg skal klare å bli for tynn, men jeg har bestemt meg for at jeg skal være fornøyd, samme hva, hvis jeg veier 70 kg, men fortsatt langt igjen å gå. Deilig å vite at jeg er på vei mot målet og ikke lenger fra det:P

Da er vi nesten like høye, jeg er 0,5cm høyere enn deg emoticon
hehe, d visste jeg allerede, skjønte det med en gang jeg så tråden, fikk bare følelsen av at det var deg! Men du har jo skikkelig fine former, hadde alle vært like heldig som du emoticon Jeg er helt feilproposjonert emoticon
Det er sant det, målet er innen rekkevidde! 

Nnem skrev:
Jeg er 180 cm høy og min målvekt er 95 kg. Det er 15 kg unna normal bmi, men under 30.
Var veldig fornøyd da jeg var rundt der. Jeg har store pupper og bak og passer best som frodig enn tynn.

Har fortsatt lang vei å gå, men har det ikke travelt. Målet for slankekrigen var å komme under 40 i bmi, men det klarer jeg ikke. Det er målet for resten av året.

Det er greit å ta det litt rolig når man slanker seg, for da venner kroppen seg til at den minsker, og da blir det lettere å opprettholde målvekt når den er nådd. Fettcellene i kroppen må få tid til å venne seg til at de ikke er like store som føremoticon Bmi'en kommer under 40 etterhvert emoticon

Rødtoppen Hissig skrev:
*LillMi* skrev:
Rødtoppen Hissig skrev:
*LillMi* skrev:

Hvor høy er du?

Da er vi nesten like høye, jeg er 0,5cm høyere enn deg emoticon
hehe, d visste jeg allerede, skjønte det med en gang jeg så tråden, fikk bare følelsen av at det var deg! Men du har jo skikkelig fine former, hadde alle vært like heldig som du emoticon Jeg er helt feilproposjonert emoticon
Det er sant det, målet er innen rekkevidde! 

*rødmer* var det så lett å skjønne at det var meg??:O
Må sies at det bilde ikke snakket den fulle sannhet:P Trusa skjula den uberstygge hengevalken min, ansiktet mitt med diiiger dobbelthake var sladdet og armene mine så man ikke hvor store er (de er alt for store!), til og med jeg syns bildene så helt greie ut, men skjønner at det var to veldig heldige bilder, haha!

Men jeg lærte litt om kroppen min med å ta de bildene, så det syns jeg alle  burde gjøre. Er ikke det samme å se kroppen sin i speilet som å se den på bilde.

*gidder ikke quote mer* Men jeg er helt enig. Er noe helt annet å se kroppen på bilder altså!! Kommer blider herfra og den 6. Juni, for da har jeg bilde fra 6. April, 6. Mai og nå! Og det skiller over 10 kg på bildene, så skal bli gøy å se forandringen på bildene og. Ser det jo på vekta og på klærne, men føler det ikke liksom, så kanskje bildene kan være en skikkelig oppmuntring!

Tok også bilder for en mnd siden, var litt av en "aha-opplevelse". Nye bilder iløpet av morgendagn, spent på om det er noe forskjell.
LillMi: Nei, tror ikke det var lett å skjønne at det var deg - jeg fikk bare den følelsen, selv om jeg har innbilt meg at du er blond :P Jeg har sterk intuisjon, så kan være det var det som gjorde at jeg skjønte det var deg :P

Rødtoppen Hissig skrev:
Nnem skrev:

Det er greit å ta det litt rolig når man slanker seg, for da venner kroppen seg til at den minsker, og da blir det lettere å opprettholde målvekt når den er nådd. Fettcellene i kroppen må få tid til å venne seg til at de ikke er like store som føremoticon Bmi'en kommer under 40 etterhvert emoticon

De gangene jeg har slanket meg har jeg alltid stresset, samt fokusert for mye på maten pga sult. Denne gangen er helt annerledes. Derfor vet jeg at det kommer til å gå bra denne gangen:)

Rødtoppen Hissig skrev:
Tok også bilder for en mnd siden, var litt av en "aha-opplevelse". Nye bilder iløpet av morgendagn, spent på om det er noe forskjell.
LillMi: Nei, tror ikke det var lett å skjønne at det var deg - jeg fikk bare den følelsen, selv om jeg har innbilt meg at du er blond :P Jeg har sterk intuisjon, så kan være det var det som gjorde at jeg skjønte det var deg :P

Da vil jeg påstå at du har en VELDIG god intuisjon! Jeg hadde nemlig lyst hår dagen føre de bildene ble tatt;)

hahaha, jøss!
Samboeren min truer med å melde meg på "den 6.sans", så kanskje dette var det som skulle til for at han faktisk gjør det... :O

Det hadde vært superkult da! Håper du sier ifra hvis du kommer med, da skal jeg sitte klistra til skjermen (like mye som jeg gjorde denne sesongen;))

Isj, etter 2 uker med god nedgang ser det ut som om det blir bittelitt oppgang denne uka:S Gruer meg til veiinga i morgen/fredag...

*LillMi* skrev:
Isj, etter 2 uker med god nedgang ser det ut som om det blir bittelitt oppgang denne uka:S Gruer meg til veiinga i morgen/fredag...

Ikke alene om der!! Frykter stagnering og i værste fall oppgang her og!

Jeg har ikke turt å veie meg denne uken, så er rimelig spent i morgen.
I tilleg har jeg mensen denne uken.

Håper vekta overrasker oss på en god måte i morgen eller på fredag!!:)

Vekta overrasket meg sannelig. Med mensen og hele pakka har jeg fortsatt gått ned 1,8 kg.
Tilsammen har jeg nå gått ned 11,3 kg. Er så glad for at det endelig har løsnet. Jeg er minus 10 kg. Sååå happy :D

Har sendt oppdatering no:) håpe den kommer frem...

Endelig gikk jeg ned denne uka, 0,4kg i minus, er veldig fornøyd siden jeg ikke har gått ned på leeeeenge:/ Går virkelig ikke bra denne slankingen min :(

Håper alle som ikke har oppdatert gjør det i god tid og gjerne oppdaterer i tråden også, for min bv henger stadig etter på pm fronten (og myyye annet).

Wii, ned 0,2 kg og 0,33% denne gangen. Ikke værst med tanke på at jeg har sittet med hjemme-eksamen i over 2 uker nå.

Total vektnedgang er nå 3 kg og 4,83 %

Back
Topp