Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan absolutt anbefale det! Fint å lage seg ei liste med spørsmål og, mange som ikke tør spørre om noe, og det er jo bare trist egentlig. Selv om det kan føles litt som repetisjon, så tenker jeg at det er jo fint å repetere ogSå kjekk oppsummering! Tror jeg må dra på fødselsforberedende kurs selv jeg. Var bare en enkel nettversjon da jeg skulle føde sist pga korona. Høres jo ut som veldig nyttig, få høre litt om fødestillinger og slikt må jo være gull! Vite litt underveis hvorfor man tester den og den stillingen.
Så godt at du kjenner litt på å glede deg også nå
Jaa, gjør egentlig ikke noe med repetisjon heller nei, .å sjekke det ut når det nærmer segKan absolutt anbefale det! Fint å lage seg ei liste med spørsmål og, mange som ikke tør spørre om noe, og det er jo bare trist egentlig. Selv om det kan føles litt som repetisjon, så tenker jeg at det er jo fint å repetere og
Veldig godt å ha kommet dit at jeg ikke bare er redd for smertene og gruer meg, men å føle jeg faktisk skal klare det er ganske fint!
Jeg føler mer ro når jeg deler opp oppgavene mine og har rekkefølgerSå deilig med nesting, og smart å dele opp i faser nå er det siste innspurt, altså!!
Hvilken bilstol gikk dere for?
Enig med deg der, føler kanskje mer kontrollJeg føler mer ro når jeg deler opp oppgavene mine og har rekkefølger
Vi gikk for Cybex Cloud T i-size plus i rosaaa
Det skjønner jeg godt jeg var tidlig ute med å bestemme meg da, og da tittet jeg ikke mer hellerEnig med deg der, føler kanskje mer kontroll
Å den var søt i rosa den jungelen er så stor, gruer meg til det valget
Det er nok smart, da kan du holde øynene åpne etter tilbud. Og hvis du ser videre så blir du bare forvirretDet skjønner jeg godt jeg var tidlig ute med å bestemme meg da, og da tittet jeg ikke mer heller
Denne kan legges i liggestilling når den står i vogna, og ellers er den overraskende flat uten muligheten til å legge den ned i bilen!Det er nok smart, da kan du holde øynene åpne etter tilbud. Og hvis du ser videre så blir du bare forvirret
Jeg har tenkt litt på den som kan legges ned i liggestilling..
Ååå så bra! Jeg trodde der kun var 1 stol det gikk an med. Greit hvis baby sove og du skal en kjapp tur i butikken eller noeDenne kan legges i liggestilling når den står i vogna, og ellers er den overraskende flat uten muligheten til å legge den ned i bilen!
Tror Z2 kan ligge både i bil og vogn, cloud T kan kun ligge i vogn, men den er ganske flat likevel T er vel nyere modell tror jegÅåå så bra! Jeg trodde der kun var 1 stol det gikk an med. Greit hvis baby sove og du skal en kjapp tur i butikken eller noe
Vi er også godt fornøyde så langt! Også veldig fint at basen kan brukes til neste bilstol! Og at bilstolen kan beltemonteres uten base er og et pluss da vi har kun en bil med isofixSå fint at du hadde så godt utbytte av kurset og at du gleder deg litt til fødsel
Dere har fått for samme bilstol som oss! Vi har jo ikke fått testet den enda, men monterte basen i går og prøvde oss litt frem. Veldig fornøyd med valget så langt ihverfall
Takk for oppklaring jeg får ta meg en runde om noen måneder, mye å sette seg inn iTror Z2 kan ligge både i bil og vogn, cloud T kan kun ligge i vogn, men den er ganske flat likevel T er vel nyere modell tror jeg
T har 3 stillinger (oppreist, halvt liggende og helt liggende). Begge de to første kan brukes under kjøring, men den helt flate kan kun brukes utenom men den midterste posisjonen er godt baklent den også.Tror Z2 kan ligge både i bil og vogn, cloud T kan kun ligge i vogn, men den er ganske flat likevel T er vel nyere modell tror jeg