Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Uff, synes det er uting å ha fokus på kropp, og ikke minst kommentarer om kropp uansett om det skulle vært i forbindelse med svangerskap eller ikke. Håper du slipper flere underlige unødvendige kommentarer, og hvis det skjer- det er innenfor å si ifra at det er upassende.

Viktigste er at mor og barn har det fint, og det er så godt å høre at du trives fint i svangerskapet :Heartred
Skal absolutt gi beskjed om det gjentar seg! Orker ikke dette fokuset på vekt/utseende. Blir for dumt! Hyggelig å høre om de synes jeg ser fin ut liksom, men man kan jo gjerne stoppe der :smiley-ashamed004

Åååh kjenner igjen følelsen som du sitter med fra da jeg gikk med mini! Og alle de som bare måtte ta på magen? Hva I huleste er greia der, jeg har jo fortsatt min intimsone og min kropp, ja det er min kropp! Etter et par hendelser om kommentar på kropp og touch på magen, så begynte jeg faktisk å si i fra! Og det anbefaler jeg deg og, for andre har ingen rettighet i å kommentere våre kropper, bare fordi vi er gravide!

Og for en deilig følelse det var å begynne å si i fra, gurimalla det var deilig :joyful:
Merkelig greier når folk skal ta på en! Det har jeg heldigvis sluppet unna! Det er vel to stk som har spurt om de kan få lov først, og da har jeg sagt ja, for det synes jeg er koselig! Også er det litt annet når en blir spurt og ikke bare tatt på:smiley-ashamed004 Bra du klarte å si ifra og at du hadde god erfaring med det! Blir absolutt å gjøre det samme fremover!

Var faktisk en av tingene jeg gruet meg til når vi fortalte om gravditeten denne gangen, alle de øynene som plutselig skal analysere deg og kroppen din, for det har de plutselig all rett til når man er gravid, tydeligvis :dead: det er så irriterende og frekt å drive å kommentere sånn! Ikke no mer rett til å gjøre det når en gravid som ikke gravid, og som du sier så er alle kropper forskjellige og FINE!!

Var faktisk en av tingene jeg gruet meg til når vi fortalte om gravditeten denne gangen, alle de øynene som plutselig skal analysere deg og kroppen din, for det har de plutselig all rett til når man er gravid, tydeligvis :dead: det er så irriterende og frekt å drive å kommentere sånn! Ikke no mer rett til å gjøre det når en gravid som ikke gravid, og som du sier så er alle kropper forskjellige og FINE!!
Skjønner deg veldig godt! Jeg trodde vi var kommet lenger, naivt nok! Så at dette skulle bry meg såpass er jo og litt nytt da, men som du sier: disse granskende øynene?! ubehagelig altså å ha de på seg sånn! Nei det er rart hvilke friheter folk tar seg:hungover:

Skjønner deg veldig godt! Jeg trodde vi var kommet lenger, naivt nok! Så at dette skulle bry meg såpass er jo og litt nytt da, men som du sier: disse granskende øynene?! ubehagelig altså å ha de på seg sånn! Nei det er rart hvilke friheter folk tar seg:hungover:

Helt enig. Har virkelig ikke behov for å bli studert og kommentert noengang jeg altså :banghead:

Skjønner frustrasjonen din.. Mindre bekymret liksom.. Nei, altså man er vell fort heller bekymret for andre ting eller på en annen måte. Lurer pg på hensikten ved å spørre om det? Det setter jo bare fokus på bekymring og ved å spørre.. Samme som de som spør om man gruer seg til fødsel, hva er det for noe? Da sitter man jo fort og kjenner etter om man ikke gruer seg litt om det. Mye bedre å omformulere og høre hva man tenker om fødsel.. Eller fokusere på det positive, så man selv og får tenkt litt på det positive.. Tror mange er veldig korttenkte når det kommer til hva de sier og spør gravide om.

Huff.. jeg og joiner klubben som hatet kommentarer og oppmerksomhet rundt kropp. Liker egentlig ikke oppmerksomhet og var så ukomfortabel med blikkene, kommentarene og i det hele tatt alt fokuset rundt meg og min kropp.. Man slipper jo ikke unna, som om jeg har blitt gravid for å få den oppmerksomheten.. Håper det blir litt annerledes når man har en liten en som krever oppmerksomhet da..

Det er så irriterende med fokuset på kropp! Hva med å fokusere på den gravides velvære og om baby har det bra? Gurimalla så frustrerende. Folk har noe å lære ❤️

30+6

I dag har vært en skikkelig dritt-dag sånn rent mentalt. Ikke nok med at jeg den 27 desember fikk disse kommentarene jeg skrev om over her, men det skulle visst komme enda en kommentar i går. Enda jeg ventet med å ta av meg jakka (den er kjempestor) så lenge jeg kunne fordi jeg så at det FØRSTE vedkommende så på da personen så meg, var for å se om h*n kunne se magen min. Og så fort jakka var av ble den kommentert. Jeg fikk svart skikkelig, og håper og tror vedkommende kjente på stillheten jeg håper vedkommende syns var pinlig.

Det er vanskelig å se på seg selv og tenke at man ser fin ut, når man blir kronisk kommentert på. I dag har det vært ekstra vanskelig. Heldigvis vet jeg at det kommer til å føles bedre i morgen, også fordi at i morgen skal jeg ikke en cm utenfor døra, og ikke en sjel skal inn i huset her med mindre de tilhører husstanden. I morgen er døra L Å S T. Enkelt og greit. Jeg trenger en dag for meg selv før jeg skal jobbe 40% til uka, og muligens må deale med kommentarer der også.

Beklager syting, jeg må bare få det ut. I dag er jeg rett og slett bare skikkelig lei meg.

30+6

I dag har vært en skikkelig dritt-dag sånn rent mentalt. Ikke nok med at jeg den 27 desember fikk disse kommentarene jeg skrev om over her, men det skulle visst komme enda en kommentar i går. Enda jeg ventet med å ta av meg jakka (den er kjempestor) så lenge jeg kunne fordi jeg så at det FØRSTE vedkommende så på da personen så meg, var for å se om h*n kunne se magen min. Og så fort jakka var av ble den kommentert. Jeg fikk svart skikkelig, og håper og tror vedkommende kjente på stillheten jeg håper vedkommende syns var pinlig.

Det er vanskelig å se på seg selv og tenke at man ser fin ut, når man blir kronisk kommentert på. I dag har det vært ekstra vanskelig. Heldigvis vet jeg at det kommer til å føles bedre i morgen, også fordi at i morgen skal jeg ikke en cm utenfor døra, og ikke en sjel skal inn i huset her med mindre de tilhører husstanden. I morgen er døra L Å S T. Enkelt og greit. Jeg trenger en dag for meg selv før jeg skal jobbe 40% til uka, og muligens må deale med kommentarer der også.

Beklager syting, jeg må bare få det ut. I dag er jeg rett og slett bare skikkelig lei meg.
Jeg kjenner meg så godt igjen i det der med at selvtilliten og selvfølelsen får seg en knekk av kommentarer om utseende. Jeg ble veldig fort veldig stor da jeg gikk gravid første gang, og brakk sammen rent mentalt fordi ALLE skulle kommentere. «Sikker på det ikke er tvillinger?!» ja, ganske sikker. «Gu, du må jo være sprekkeferdig!» nei, jeg er halvveis. «Oj, det må være en stor baby, bare forbered deg» Hold kjeften din (hadde jeg lyst å si). Jeg følte meg bare helt feil. Og jeg følte at babyen var helt feil. Men jeg kan si deg det, at jeg var helt perfekt! Fødselen var en drøm, babygutt var stor men helt perfekt for oss(og frisk som en fisk, bare så det er sagt), og mestringsfølelsen da jeg kom ut på andre siden av graviditeten var ulikt noe annet jeg har opplevd. NYT den voksende magen og drit i kommentarene. Blås ut her når verden er dritt fordi folk faen ikke klarer å oppføre seg. DU er fantastisk som bærer et menneske inni kroppen din! Jeg er sikker på du ser helt fab ut med bumpen din, uansett størrelse! :Heartred

Jeg kjenner meg så godt igjen i det der med at selvtilliten og selvfølelsen får seg en knekk av kommentarer om utseende. Jeg ble veldig fort veldig stor da jeg gikk gravid første gang, og brakk sammen rent mentalt fordi ALLE skulle kommentere. «Sikker på det ikke er tvillinger?!» ja, ganske sikker. «Gu, du må jo være sprekkeferdig!» nei, jeg er halvveis. «Oj, det må være en stor baby, bare forbered deg» Hold kjeften din (hadde jeg lyst å si). Jeg følte meg bare helt feil. Og jeg følte at babyen var helt feil. Men jeg kan si deg det, at jeg var helt perfekt! Fødselen var en drøm, babygutt var stor men helt perfekt for oss(og frisk som en fisk, bare så det er sagt), og mestringsfølelsen da jeg kom ut på andre siden av graviditeten var ulikt noe annet jeg har opplevd. NYT den voksende magen og drit i kommentarene. Blås ut her når verden er dritt fordi folk faen ikke klarer å oppføre seg. DU er fantastisk som bærer et menneske inni kroppen din! Jeg er sikker på du ser helt fab ut med bumpen din, uansett størrelse! :Heartred
Det er så skrekkelig unødvendig, og jeg blir helt matt av det. Forferdelig at folk får seg til å si sånn!!! Skal trene på å svare tilbake i speilet, for nå er jeg så lei. Med første kan jeg ikke huske at jeg fikk så mye kommentarer, men det er jo lenge siden.. han var også helt perfekt som han skulle, og det er det jeg sier nå også - vesla vokser jo som hun skal, følger kurven sin og trives i magen. Ikke syns jeg selv at jeg har gått opp skikkelig mye enda heller, har fortsatt noe å gå på så ja syns det er så jææævlig irriterende at det skal kommenteres. Den ene eller andre veien..
tusen takk for at du sier det du gjør :Heartpink Jeg syns jeg har ganske fin babymage, om jeg får si det selv! Men det blir jo vanskelig når så mange skal mene noe annet:bored::Heartpink

Gravidoppdatering uke 31+0

Termin:
7 mars 2024

Igjen til termin: 66 dager :dance008

Trimester: Tredje trimester!! :love2

Graviduke: 30

Neste JM/legetime: Time hos jordmor 16/1, Vekstkontroll 10/1, fødselsforberedende kurs 17/1

Kjønn: jente :Heartpink

Navn: vi har fortsatt tre favoritter, får nok ikke bestemt oss før hun er kommet :happy:

Utstyr som gjenstår:
Det vi mangler som (jeg synes) vi må ha:
Barselpakke !! Fødebagen.no
Badekar
Vogn
Bilstol
Caboo close bæresjal - har kjøpt Ergobab Embrace
Fikk Caboo lite av mamma til jul :Heartpink
Lekegrind
Kommode/ til klær
Madrass til bedside crib
Babygym
Woombie sovepose
Babycall
Stellematte
Babynest - blir sydd
Stelleveske
Regntrekk
+ solseil vogn

^— første pri blir bilstol ila januar, og madrass til senga :gen045

Mage: Jaaa, det er en babybump :Heartpink

Vektendring: har hittil gått opp 7 kg, og er fornøyd med det. Lillemor vokser som hun skal og det er det viktigste, men siden jeg hadde litt ekstra fra før er det helt greit om jeg slipper å gå opp mer enn jeg «må».

Aktivitet i magen: Kjenner fortsatt liv hver dag, og begynner å bli kjent med det nye mønsteret hennes. Hun er absolutt mest aktiv på kveldstid, litt tidlig om morgenen også er det ganske rolig gjennom dagen.

Tungt/plager: Begynner å merke det i bekkenet, venstre skulder er et mareritt (bedre nå med noen dager fri!) og ligamentsmertene er skikkelig vonde, så jeg tror det var lurt å jobbe noe redusert nå.

Kynnere: dem er der som vanlig, ikke mer eller mindre, ikke dritvonde, men merker dem :happy:

Barnerom: kanskje jeg bare skal fjerne denne fra oppdateringa enn så lenge?:hilarious:

Humør: jeg er stort sett i godt humør, men blir fortere sliten/tom for energi og skal love at humøret går fort fra glad til sint når folk faen ikke klarer å oppføre seg!

Sykehusbag: Har skrevet pakkeliste og liste over ting jeg ønsker å handle inn til fødsel/barsel. Fikk barselpakke fra fødebagen.no av samboer til jul, så nå begynner jeg å bli klar til å handle inn litt småting og pakke bag! Blir nok å gjøre den klar ila januar kanskje.

Tanker om fødsel: Føde må jeg uansett, på det ene eller andre viset. Tenker at det går fint. Blir nok å skrive et fødebrev ila januar som jeg kan ha med meg. Kan legge til at jeg er veldig spent på hvordan det hele starter, og mistenker at det nesten kommer litt «kasta» på meg, fordi jeg enda føler meg så avslappet til svangerskapet. Jeg er ikke lei av å gå gravid enda heller, men kjenner at jeg gruer meg litt til fødsel fordi jeg gruer meg til å ha vondt rett og slett:smiley-ashamed004

Generelt: jeg har verdens beste samboer, som er så tålmodig og støttende. Føler meg veldig heldig som har han og hvor mye «lettere» svangerskapet føles til tross for diverse plager. Utrolig hva det gjør å være to om det:Heartpink Gleder meg og ser veldig frem til den første tiden med veslejenta og selvsagt alle årene fremover, men kjenner meg veldig klar og spent på barseltiden. Håper det ikke blir mange komplikasjoner etter fødsel.

Neste milepæl:
⭐️Komme til uke 24
⭐️ Komme gjennom glukosebelastning
⭐️ Vekstkontroll, lege + dia.sykepleier 4/12
⭐️ Komme til uke 27, tredje trimester
⭐️ 3D ul uke 28
⭐️ Slippe insulin
:smiley-angelic001
⭐️Vekstkontroll 32 uker
⭐️Vekstkontroll 36 uker
⭐️ Kjenne baby mer regelmessig fra uke 28
⭐️ Fødsel

IMG_8376.jpeg

31+1

Nå begynner jeg å kjenne på nesting-behovet! Glad jeg allerede har startet litt, hvis ikke hadde jeg fått smått panikk nå tror jeg :hilarious: Kjenner også at den fødebagen, den må pakkes snart. Vil gjerne ha ting klart til permisjonen begynner den 15 februar, for tre uker før termin er jo kanskje ikke nok! Nei, må være forberedt ja.

Jeg liker å lage lister, så det har jeg gjort på notater på telefonen. Full oversikt på den måten! De største og dyreste tingene begynner nå å komme på plass, klikket nettopp hjem bilstol og base også :happy: Vi endte da opp med Cybex Cloud T i-size plus i fargen rosa og base T som hører til. Bestilte fra Jollyroom, ikke kjempesalg, men 600kr spart hvertfall.

Snart skal jeg ta frem babyklær og vaske dem! Vi har ikke kjøpt noe kommode/skap enda, da barnerommet ikke er klart og det er dumt om vi ender opp med å være misfornøyd med valg av møbel. Så foreløpig skal de nyvaskede klærne være på vaskerommet i skap der når det er ferdig vaska :happy:

Det viktigste som må på plass før vesla kommer nå, er madrass til bedside crib og div kremer og bleier. Og babycall! Kjennes godt å ha kontroll over noe:smiley-ashamed004

Gleder meg til å snakke om fødsel med jordmor, og kurset vi skal på! Har skrevet ned noen spørsmål også, håper jeg kommer på flere :happy:

Last edited:
Bare én mnd igjen til termin!! :D Da kan det jo skje når som helst snart :love017 Utrolig spennende tid fremover da❤️ Masse lykke til med siste innspurt ❤️

Åh så rart det er å lese «lykke til med siste innspurt» :smiley-ashamed004 :hilarious: Da skjønner man at det virkelig nærmer seg!!:Heartpink Tusen takk, gleder oss veldig:Heartpink
Ser nå at jeg skrev "én mnd til termin", men det stemmer jo ikke :bored: ca 2 mnd er det jo :facepalm: Haha, sorry, den ammehjernen klarer ikke tenke helt klart:bag: :laughing001 Men det går jo allikevel veldig fort da! ❤️

Gravidoppdatering uke 32+0

Termin:
7 mars 2024

Igjen til termin: 59 dager :dance008 :bag:

Trimester: Tredje trimester!! :love2

Graviduke: 32

Neste JM/legetime: Time hos jordmor 16/1, Vekstkontroll 10/1, fødselsforberedende kurs 17/1

Kjønn: Jente :Heartpink

Navn: Fremdeles tre navn på topp, foreløpig kalles hun stort sett "Lillemor" :Heartpink

Utstyr som gjenstår:
Det vi mangler som vi må ha:
Babycall
Madrass til bedsidecrib
Laken til said madrass
Nattposer til baby
Badekar+stativ
Et par nye, myke vaskekluter
Ammeinnlegg ull+engangs
Purelan
Inotyol
Babyolje
Tørrservietter
Bleier
En ammebh til fra Medela
Oppbevaringsboks til hjemmelagde våtservietter til soverom

Utstyr vi har kjøpt/fått:
Bedside crib
Bilstol + base (Cybex Cloud T i-size plus, pink. Base T)
Cybex E-priam rosegold/Mirage Grey
Klær strl 50/56
Ulldress strl 50/56
Ull til bilstol (lånt)
Vognposer
Pumpe, dobbel, medela (lånt, av renslig venninne :smiley-ashamed004 )
Caboo Lite bæresjal
Najell Sleepicarrier vol2
Ergobaby Embrace
Babynest, tror det er i orden (blir sydd)
Hjemmestrikket hentesett er under produksjon
Stelleveske(r)
Stellematter
Stellebord til soverom
Lite nattlys til soverom
Lekegrind
Organizer til vogn
Barselpakke fra fødebagen.no: kjølebind, fødekjole, varmeflaske, engangstruser, skylleflaske, lindreservietter, pakkekuber
Filtesker til oppbevaring stellebord soverom
Dundyner
Helseteppe, 1 stk
3 stk gulpekluter
Et par ammebh'er/gravidbh'er

Mage: Denne synes jeg er litt teit, ja jeg har mage:hilarious:

Vektendring: har hittil gått opp 7 kg, og er fornøyd med det. Lillemor vokser som hun skal og det er det viktigste, men siden jeg hadde litt ekstra fra før er det helt greit om jeg slipper å gå opp mer enn jeg «må». Tror ikke jeg har lagt på meg så veldig mye mer gjennom julen. Kanskje 1 kg? Vi får se om en uke!

Aktivitet i magen: Masse! Kjenner henne hver dag, men bevegelsene er mer ålende/seige nå om jeg kan si det sånn? Pluss et par kjappe slag/spark. Lurer på om jeg bærer på neste boksestjerna her til lands, for fy søren for en kraft det er til tider! Magen buler jo ut når hun holder på.

Leie: Det kjennes ut som at hun fremdeles flytter litt på seg, men hun er ikke så mye på tvers lenger tror jeg. Som igjen vil si at enten ligger hu med hodet ned - eller så er det opp. La oss håpe det er NED :bookworm: Hvis hun ligger i seteleie, så kommer hun ikke ut samme vei hun kom inn, det føler jeg meg ganske sikker på.

Tungt/plager: Symfysen min får gjennomgå kjennes det ut som, bekkensmertene er virkelig kommet for å bli. De er bedre når jeg er i mindre aktivitet, altså må jeg lytte til kroppen og ta det med ro. Per nå er jeg 60% sykmeldt, kommer til å be om 70%. 30% i jobb siste tiden tror jeg er fint. Da er aktivitetsnivået overkommelig, og jeg får overskudd til å ta fatt i behovet for å få ting frem og på plass.

Kynnere: Ja, og de har vært litt mer tydelige nå. Gjerne flere ganger ila dagen, men ikke regelmessige eller langvarig. Kjenner dem da, deeet gjør jeg. Stopper litt opp og bare lar de holde på, og prøver å ikke tenke på at rier er ti ganger så vondt :yuck:

Barnerom: kanskje jeg bare skal fjerne denne fra oppdateringa enn så lenge?:hilarious:

Humør: Så lenge behovene mine er fylt, så er jeg glad. Så fort det går for lenge mellom måltidene, så sitter tårene enda mer løst enn ellers i dette svangerskapet, og jeg er enda mer tom og har enda kortere lunte enn jeg selv trodde var mulig. Så her gjelder det å følge opp the basic needs :hilarious:

Sykehusbag: Stadig inne og ser på pakkelisten, og prøver å tenke meg frem til når den beste tiden er for å pakke bagen! Og det må bli etter jeg får vasket første runde med babyklær, har jeg funnet ut. Altså sikkert ila en til to, kanskje tre uker? Det hele avhenger litt av når skapet på vaskerommet er klart for babyklær, og jeg vil ikke mase på han som pusser opp der inne, for han holder jo på hele tiden med et eller annet stakkars.

Tanker om fødsel: Huff ja, nei. Hva skal jeg si? Jeg gruer meg til å ha vondt, og det er det som opptar tankene mine mest. Prøver å visualisere at jeg skal håndtere smertene, at jeg klarte det veldig godt sist, så derfor er jeg godt rustet til å klare det fint igjen. Tror jeg aller først må akseptere og ta innover meg at jeg gruer meg til å ha vondt. Ut må baby uansett, og jeg tror det hele skal gå fint! Er fremdeles spent på hvordan og når det hele starter, og hvem pokker ringer vi om det starter midt på natta? Kanskje jeg må snakke med mamma og høre om hun kan være her i dagene før/rundt termin, i tilfelle det skulle skje på dagtid? eller natta? Har ikke tenkt så mye på logistikken enda jeg, bare at det ordner seg vel :hilarious:

Generelt: Nå gleder jeg meg til vekstkontroll, jeg gleder meg også til ny samtale med Dia.sykepleier, har sendt mail i dag og håper på svar ila morgendagen. Svangerskapsdiabetesen gjør det ikke lett for meg, og listen over hva jeg ikke kan spise/drikke begynner å bli lang. Nå kan jeg ikke spise brød lenger. Har ikke testet ut det supergrove brødet igjen, har rett og slett ikke turt. Heldigvis går det veldig bra når jeg spiser rugbrød, og magert kjøtt og egg går som f.eks kylling/kalkun. Grønnsaker går også fint og Kiwi sine RÅ kjøttboller hadde jeg ikke klart meg uten tror jeg. Innrømmer at jeg fortsatt synes det er vanskelig. Det gikk veldig fint en stund, men nå er det ikke mye jeg tør å spise.. Vet ikke hvor positivt det er. Huff, dette ble jo tidenes lengste oppdatering.. Hadde en del på hjertet denne gangen. Åh jo, tenk nå er det faktisk gått en HEL UKE uten at jeg har fått høre at jeg er så svær eller hva enn. DEILIG.

Om du har lest alt fortjener du nesten premie :smiley-ashamed005 :signs001

Neste milepæl:
⭐️Komme til uke 24
⭐️ Komme gjennom glukosebelastning
⭐️ Vekstkontroll, lege + dia.sykepleier 4/12
⭐️ Komme til uke 27, tredje trimester
⭐️ 3D ul
⭐️ Kjenne baby mer regelmessig fra uke 28ke 28

⭐️ Slippe insulin :smiley-angelic001 er ikke out of the woods just yet!
⭐️Vekstkontroll 32 uker
⭐️Vekstkontroll 36 uker
⭐️ Fødsel

IMG_8444.jpeg

Så godt du har noe mat du vet er trygg, men høres slitsomt ut med en lang liste mat som ikke funker.. Håper time med sykepleier blir bra!

Mye som er kommet på plass nå da! ❤️

Venter spent på premien min her nå :hilarious: Er en fryyd å lese dagboken din altså, så det er absolutt ingen problem og lese seg gjennom alt her i gården. Er bare så koselig :love017 Tenk at det er bare drøye 2 måneder igjen til termin - det er jo helt surrealistisk!

Så slitsomt det må være å holde seg unna så mange matvarer. Føler virkelig med deg. Håper du får time fort hos diasykepleier, og at du får noen gode svar ❤️

Så godt du har noe mat du vet er trygg, men høres slitsomt ut med en lang liste mat som ikke funker.. Håper time med sykepleier blir bra!

Mye som er kommet på plass nå da! ❤️
Slitsomt å ikke ha en fasit rett og slett, særlig når jeg fort kan bli veldig opptatt av å gjøre riktig.. Men, det får gå. Håper og time med Dia.sykepleier blir bra :smiley-ashamed004 Jaa, nå er det ikke mye som mangler føler jeg! Fortsatt ting vi må ha etterhvert som ikke står her, men det kan vi kjøpe etter hun er kommet også:Heartpink

Venter spent på premien min her nå :hilarious: Er en fryyd å lese dagboken din altså, så det er absolutt ingen problem og lese seg gjennom alt her i gården. Er bare så koselig :love017 Tenk at det er bare drøye 2 måneder igjen til termin - det er jo helt surrealistisk!

Så slitsomt det må være å holde seg unna så mange matvarer. Føler virkelig med deg. Håper du får time fort hos diasykepleier, og at du får noen gode svar ❤️
Hahaha det får bli en virtuell klem :hilarious::Heartpink
Koselig at du tar deg tid:Heartpink
At det snart er bare en måned til termin og deretter 3 uker til selve datoen, det synes jeg er ganske sykt:hilarious: Krysser fingrene for at dia.sykepleier har noen støttende ord og råd:Heartpink

Back
Topp