Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

O R D I N Æ R U L T R A L Y D
19+1

Ble flyttet tilbake noen dager, men fornøyd med å fremdeles være i uke 19!
Ny termindato: 7 mars :love7

Alt av anatomi så helt perfekt ut, veslejenta er akkurat som hun skal være med 10 fingrene, 10 tær og skostørrelse 3:shy:! Jordmor som utførte ul var samme som ordinær tidlig ultralyd, hun virker veldig ålreit og flink! Tok seg god tid til å få tatt alle mål. Jeg måtte opp og stå og «jompe» litt rundt for å få baby til å snu litt på seg, det var en ny opplevelse! Effektivt var det og. 98% sikker på at vi får jente, så når det nå er sagt de tre siste ultralydene skal jeg tørre å tro det:Heartpink

Morkaka ligger fortsatt foran, men i dag fikk jeg se og kjenne liv samtidig på venstre side! Det var deilig med litt slik flaks så jeg nå vet hva jeg skal kjenne etter. Fikk beskjed om at hvis jeg ble bekymret skulle jeg ikke nøle med å ringe for en sjekk. Veldig glad for den tryggheten:Heartpink
Forventer ikke å kjenne daglig helt enda på grunn av morkakens plassering og ikke minst at det da avhenger av hvordan hun ligger der inne, men fra uke 24 bør jeg kjenne daglig uansett.

Da er det bare å fortsette som før da, vokse og kose meg ut i høsten og inn mot vinter og jul:Heartpink
Skal ikke holde dere på pinebenken lenger, her er blinkskuddet vi alle har ventet på av ei som er veldig opptatt av hendene sine inne i magen:Heartpink

Vis vedlegget 416654
Så fantastisk! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen ❤️ Hurraaaa!!

Hipp hurra!!❤️ dette var en hyggelig oppdatering❤️ og det der må jo være ei jente, har jo jente-profil på ansiktet :hilarious::love7:Heartpink

19+4
Igjen!

Velger å forholde meg til OUL termin, da det er den fastsatte terminen, og da er jeg faktisk halvveis på mandag! Rett over helgen, med andre ord!

Nå kjenner jeg liv i løpet av dagen i form av små «dytt» og «dult», ingen skikkelige spark enda, men jeg er veldig glad for at hun gir tydelige bevegelser i løpet av dagen/kvelden :Heartpink

Ellers intet nytt under solen!

Gravidoppdatering 20+0

Halvveis!!! Jeg velger å si det i dag jeg, runder av litt :shy:

Nå er magetuten kommet for å bli, og jeg føler jeg allerede fyller skinnet mitt godt og kan ikke helt skjønne at større skal den bli:hilarious: Kjenner bevegelse daglig, men ikke gjennom hele dagen. Fornøyd likevel, har ikke tatt i doppleren på noen dager og det er fint!

I morgen skal jeg en tur til tannlegen, gruer meg som bare pokker’n, men bedre å ta det tidligere enn senere.. Tannkjøttet er blitt veldig rødt og betent på ene siden, håper det er noe vi kan gjøre noe med. Ser for meg at snart detter vel bare alle tenna ut (ja, jeg krisemaksimerer). Sier litt om hvor lite greit dette kjennes ut. Gått fra vondt til verre nå, så da må en vel bare ta turen!

Har og fått tak i en brukt bedside crib, gleder meg til å hente den! Da er faktisk første babyting kjøpt! Veldig stas:Heartpink

Neste milepæl nå blir å komme seg til uke 24, og å få gjennomført glukosebelastning:dead:

Yey! Så fint å være halvveis :love017 :Heartred

Så kjedelig at du har så vondt i munnen, håper du får god hjelp, masse lykke til :Heartred

Back
Topp