Tusen takkGratulerer så mye med ei lita frøken i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye med ei lita frøken i magen
Fantastisk gratulerer så mye
Så herlig! Gratulerer så mye med en frisk liten frøken i magen
Så fin oppdatering gratulerer med jenta
Tusen takk !Ååå, for en fin oppdatering! tenk at du snart er halvveis!
Så fantastisk! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen Hurraaaa!!O R D I N Æ R U L T R A L Y D
19+1
Ble flyttet tilbake noen dager, men fornøyd med å fremdeles være i uke 19!
Ny termindato: 7 mars
Alt av anatomi så helt perfekt ut, veslejenta er akkurat som hun skal være med 10 fingrene, 10 tær og skostørrelse 3! Jordmor som utførte ul var samme som ordinær tidlig ultralyd, hun virker veldig ålreit og flink! Tok seg god tid til å få tatt alle mål. Jeg måtte opp og stå og «jompe» litt rundt for å få baby til å snu litt på seg, det var en ny opplevelse! Effektivt var det og. 98% sikker på at vi får jente, så når det nå er sagt de tre siste ultralydene skal jeg tørre å tro det
Morkaka ligger fortsatt foran, men i dag fikk jeg se og kjenne liv samtidig på venstre side! Det var deilig med litt slik flaks så jeg nå vet hva jeg skal kjenne etter. Fikk beskjed om at hvis jeg ble bekymret skulle jeg ikke nøle med å ringe for en sjekk. Veldig glad for den tryggheten
Forventer ikke å kjenne daglig helt enda på grunn av morkakens plassering og ikke minst at det da avhenger av hvordan hun ligger der inne, men fra uke 24 bør jeg kjenne daglig uansett.
Da er det bare å fortsette som før da, vokse og kose meg ut i høsten og inn mot vinter og jul
Skal ikke holde dere på pinebenken lenger, her er blinkskuddet vi alle har ventet på av ei som er veldig opptatt av hendene sine inne i magen
Vis vedlegget 416654
Åh, gråter av kommentaren din Snart blir det din tur, det skal bli det! Masse klemmer, og tusen takk for at du er glad på mine vegneGud, så koselig... Jeg klarte ikke å la være å gråte da jeg så det, du vet jo, men er likevel så glad for å se at det går så fint her!
Hihi er det forskjell ??Hipp hurra!! dette var en hyggelig oppdatering og det der må jo være ei jente, har jo jente-profil på ansiktet
Antageligvis Fikk veldig jente-feeling på de bildene der Helt nydelig daHihi er det forskjell ??
Jordmor sa hun var 98% sikker, og gyn i uke 16 var sikker han ogAntageligvis Fikk veldig jente-feeling på de bildene der Helt nydelig da