Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har ikke vært det enda, hun ville ikke prøve å lytte da jeg var der første gang for det var litt tidlig endaHar du vært hos jordmor å hørt hjertelyd der med doppler enda?
Jeg syns ihvertfall det ble enklere å finne den selv etter det, for da så jeg hvor og hvordan hun gjorde det
Hadde samme som deg en stund at jeg bare så en verdi i displayet, men hørte ingenting.
Stas rart du ikke fikk med bilder privat! Mtp at man betaler en del liksom.16+3
Privat ultralyd vel overstått! Fikk ikke med bilder, men det går helt fint. Nå er det ikke så lenge til oul heller, så får heller ta med bilder da.
Han sa dog at han blir svært overrasket hvis det kommer noe annet enn ei jente Så da stoler jeg på det Bare å glede seg til oul nå og etterhvert 3D ul som og blir den siste tenker jeg
Ellers så alt ut som det skulle, morkake ligger fortsatt foran og litt mot min høyre. Blæra mi ligg mye mot min venstre og han sa, som jeg merker, at den har allerede dårlig plass Baby lå med hodet goooodt nedover, så var vanskelig å se noe ansikt, men igjen: helt i orden! Gleder meg masse nå jeg, og har kjøpt inn de to første plaggene til baby i strl 56
Jeg hadde nok fått det på en annen dag enn denne, men timen min ble flyttet frem pga «trist hendelse i nær familie», så han slo av 100kr (betalte 700kr nå) og selv tenkte jeg ikke på bilder heller + sambo tok med tlf, så vi har jo noe. Syns det var tøft gjort av han å i det hele tatt møte oppStas rart du ikke fikk med bilder privat! Mtp at man betaler en del liksom.
Har ikke turt å handle noe som helst enda og er jo helt ny innen det her, men det er str 56 som er den "vanlige" nyfødtstr?
Åå skjønner! For en behagelig pris!Jeg hadde nok fått det på en annen dag enn denne, men timen min ble flyttet frem pga «trist hendelse i nær familie», så han slo av 100kr (betalte 700kr nå) og selv tenkte jeg ikke på bilder heller + sambo tok med tlf, så vi har jo noe. Syns det var tøft gjort av han å i det hele tatt møte opp
50 og 56 er de vanligste, og jeg tenker jeg vil ha to/tre plagg i 50 sånn i tilfelle
Veldig! Helt innafor pris synes jeg, hadde nok pent ventet hvis det kostet merÅå skjønner! For en behagelig pris!
Oki takk såvidt under en måned til oul nå, da skal jeg begynne å shoppe litt etterpå
Håper det! Synes det går sakte akkurat nå 16.10 ! Så liten uke bak deg daVeldig! Helt innafor pris synes jeg, hadde nok pent ventet hvis det kostet mer
Ååh det går foort dit! Når skal du? Selv skal jeg på oul 10/10! Går fort dit og nå håper jeg
Ååh det er morsomt !Litt gøy. Du har termin på min bursdag <3 Og søsteren min hadde bursdag i går 18 september Veldig glad for at du fikk tatt bilder selv da på ultralyden og at dere følte det var godt å få se jenta. Og veldig glad du fikk doppleren! Den la jeg min elsk på da jeg gikk gravid med snipp. En flott dings å ha når man ble redd for at noe kunne godt galt. Og jeg hadde mange sånne tanker. Da var det godt å høre i doppleren at det ikke stemte. Leste også veien din hit. Har faktisk fulgt deg og reisen din hit ganske lenge nå. Så glad det endelig ble din tur <3
Ja vi var på kino sammen i går. Var å så på mamma mø som ville spille i en møøøsikalÅåh det er morsomt !
Var du i bursdag i går da kanskje?
Ja, tok noen bilder selv, men det er ikke det beste apparatet, så gleder meg jo til å se henne igjen på oul
Synes også doppleren er sånn «kjekk å ha» dings! Skjønner og absolutt at ikke alle ‘‘kan’’ ha det om det ikke hjelper noe særlig, men jeg føler det hjelper en del når disse tankene brått dukker opp.
Du er jo en av de første som noensinne var inne og leste dagboken min, er veldig ydmyk ovenfor at du fremdeles titter innom her og setter pris på at du ofte legger igjen spor
Ååh så hyggelig daJa vi var på kino sammen i går. Var å så på mamma mø som ville spille i en møøøsikal
Ja trodde ikke at jeg skulle måtte følge deg så lenge som det ble. Men var veldig gøy å bli kjent med deg og være med på reisen din. Blir jo litt bedre kjent når man bruker litt lengre tid enn gjennomsnittet på å bli gravid. Og da blir det ekstra gøy å se når lille pia kommer!
Veldig! Var fint å se henne igjen Nå blir neste oul også blir det nok en 3D etterhvertDeilig å se den lille på ultralyd, det betrygger lissom så ekstra mye og da vet man at lille har det bra
Gravidoppdatering 17+0
Jeg dropper skjemaet i dag, det skjer ikke så mye nytt her enda.
Nå er det rart å tenke tilbake på da jeg var bare 6+0, kvalm og jævlig! 17+0 betyr tre uker til 20+0 og DET er jo halvveis nesten! Hjelp, tre uker til halvveis?! Jeg føler ikke at jeg har litt dårlig tid engang, men vi bør kanskje begynne å forberede oss litt med tanke på ting som må kjøpes inn?
Neida, det er lenge til enda, selv om tiden akkurat nå går litt fort.
Det slo meg litt nå mens jeg skriver det at shit, 17 uker. Fantastisk å ha kommet hit! Vi er heldige!
Humøret er noe svingende, samme med energinivået. Har overhodet ikke kommet i noe nesting-modus enda, snarere bjørn i vinterdvale. Vil tro det går seg til!
En annen ting jeg endelig kjenner kommer snikende, er lysten. Jeg skriver endelig, for etter en svært lang prøveperiode forsvant den. Vi har kost oss med hverandre likevel når vi har «måttet» og sengekosen har alltid opplevdes som positiv etterpå, men for min del har det ikke vært så mye lyst i forkant i prøveperioden, og etter jeg ble gravid var jeg først bekymret også var jeg kvalm. Tror jeg har kjent mer på det med mindre lyst enn han, og det er jeg på en måte glad for. Enklere å gjøre noe med når det er en selv, mener jeg med det. Så når det nå endelig kribler litt, ja det føles faktisk veldig bra etter så lang tid!
Tenk nå går det jo bare fremover! Om 19 dager er det oul, da er jeg 19+4. Syns det er et fint tidspunkt! Midt mellom uke 18-20! Jordmortime først nå til uka, og så er det glukosebelastning i uke 24!
Tror vekten foreløpig forholder seg ganske stabil, og jeg er fornøyd hvis jeg fremover stort sett går opp bare «babyvekten». Jeg er per nå 86 eller 87kg på 168 cm, om ikke 88kg jeg vet ikke, og jeg tror det blir tungt om jeg skal bikke 100kg nå. Får kanskje ikke føde i vann pga vekten og det syns jeg akkurat nå er veldig synd da jeg ikke har problemer med å bevege meg. Enda. Tja, nei, vi får se!
God helg
Vis vedlegget 415336