Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en god ting det Man kan jo alltids sette inn en køyeseng etterhvert! Og de minste sengene er ikke så breie. Jeg tror kanskje jeg har litt lyst til det, men venter til mars nå først
så koselig egentlig da ! Må jo ha vært fint å alltid ha noen der også? På en måte?
Tusen takk tror dette går vegenHer vil jeg følge med Gratulerer så mye med positiv test!
Jaa jeg har tidvis skikkelig mensmurring, prøver å fortelle meg selv at det er normalt men uffEr så herlig at det endelig klaffet nå får bare lille sitte der til febeuar-mars et sted
Jaa jeg har tidvis skikkelig mensmurring, prøver å fortelle meg selv at det er normalt men uff
Tusen takk snart er det deres tur også, det er jeg sikker påÅh. Så hyggelig å komme inn her å lese i dagboken din Gratulerer så mye
Håper detTusen takk snart er det deres tur også, det er jeg sikker på
Jeg har truaHåper det
Fine strekene dette blir braPP 16 - CD 27
11 dpo / 3+4
Ble redd for at jeg blødde nå, men det er ikke noe blod eller noe som helst, bare mer utflod rett og slett herregud, dette er så sykt. Jeg er så utrolig glad, har fortalt det til mine nærmeste venninner allerede
Tenker jeg venter litt med å fortelle det til svigermor, min bestemor vet det da, for hun er mer som mor enn bestemor for meg, og jeg vil jo egentlig bare rope det ut
Planen for å fortelle det til svigermor… altså det er noe jeg har gledet meg sånn til å gjøre, og jeg leste noen skrive her noe med å legge bilde under en kake eller noe, og det syns jeg virker så gøy og fint, så det tenker jeg å gjøre!
Ellers logget jeg inn på helsenorge, der lå henvisning til ul fra Medicus til sykehuset inne OG henvisningen til ivf til Oslo. Jeg gjør ingenting med sistnevnte helt enda, bedre å heller avbestille enn å si ifra seg alt også går det gæli..
Vis vedlegget 408415
Fin øking fra 9 dpo, dog litt svak i dag, men tror det er pga jeg våkna rundt 5/6 og holdt på å tisse på meg!! Og testen er tatt 7.30
Kveldstest
11 dpo / 4 (3+4) kveld
Vis vedlegget 408456
Vis vedlegget 408457
Vis vedlegget 408458
Interessant å se hvor tydelig makesure er i forhold til babyplan, og hvertfall hvor mye sterkere den vanlige strimmelen (midten) er kontra tidlig test (øverst)!!!
Glad de var så forsinka jeg (kom i dag), så fikk jeg målt økning med dem
Den vanlige strimmelen ser jo grei ut, men tidligtesten burde jo være sterkereSå fin stigning
Og enig, er en grunn til jrg holder meg til make sure
Den vanlige strimmelen ser jo grei ut, men tidligtesten burde jo være sterkere
Kveldstest
11 dpo / 4 (3+4) kveld
Vis vedlegget 408456
Vis vedlegget 408457
Vis vedlegget 408458
Interessant å se hvor tydelig makesure er i forhold til babyplan, og hvertfall hvor mye sterkere den vanlige strimmelen (midten) er kontra tidlig test (øverst)!!!
Glad de var så forsinka jeg (kom i dag), så fikk jeg målt økning med dem