Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Det er en god ting det :shy: :hilarious: Man kan jo alltids sette inn en køyeseng etterhvert! Og de minste sengene er ikke så breie. Jeg tror kanskje jeg har litt lyst til det, men venter til mars nå først:hilarious:
så koselig egentlig da ! Må jo ha vært fint å alltid ha noen der også? På en måte?

Ja, blir jo fint det! Men få én baby først, før man planlegger for neste, kanskje :hilarious: :bag:

Ja, altså, jeg var veldig mørkeredd... :P Så var kjekt å ikke sove alene da jeg var liten.

PP 16 - CD 27
10 dpo / 4 (3+4)

Jeg holder på litt til med tester. Det ser lovende ut enda, håper jeg føler meg trygg på å gi meg rundt ikm/en uke etterpå :Heartred

IMG_6585.jpeg

Digital i går, 10 dpo:
IMG_6569.jpeg

Fortsatt lite/ingen symptomer. Det er vel altfor tidlig for noe annet enn det man likevel kjenner ved mens.
Har ømme pupper, og jeg tror jeg var våken rundt kl 4/5 og måtte gå på do fordi jeg holdt på å tisse på meg! Våken så tidlig nå pga hunden, tenker jeg skal slappe av litt på sofaen før jeg gjør noe mer:hilarious:

Er så herlig at det endelig klaffet ❤️ nå får bare lille sitte der til febeuar-mars et sted ❤️❤️

PP 16 - CD 27
11 dpo / 3+4

Ble redd for at jeg blødde nå, men det er ikke noe blod eller noe som helst, bare mer utflod rett og slett :hilarious: herregud, dette er så sykt. Jeg er så utrolig glad, har fortalt det til mine nærmeste venninner allerede:hilarious::angelic:

Tenker jeg venter litt med å fortelle det til svigermor, min bestemor vet det da, for hun er mer som mor enn bestemor for meg, og jeg vil jo egentlig bare rope det ut:hilarious:

Planen for å fortelle det til svigermor… altså det er noe jeg har gledet meg sånn til å gjøre, og jeg leste noen skrive her noe med å legge bilde under en kake eller noe, og det syns jeg virker så gøy og fint, så det tenker jeg å gjøre!

Ellers logget jeg inn på helsenorge, der lå henvisning til ul fra Medicus til sykehuset inne OG henvisningen til ivf til Oslo. Jeg gjør ingenting med sistnevnte helt enda, bedre å heller avbestille enn å si ifra seg alt også går det gæli..

IMG_6585.jpeg

Fin øking fra 9 dpo, dog litt svak i dag, men tror det er pga jeg våkna rundt 5/6 og holdt på å tisse på meg!! Og testen er tatt 7.30 :hilarious:

PP 16 - CD 27
11 dpo / 3+4

Ble redd for at jeg blødde nå, men det er ikke noe blod eller noe som helst, bare mer utflod rett og slett :hilarious: herregud, dette er så sykt. Jeg er så utrolig glad, har fortalt det til mine nærmeste venninner allerede:hilarious::angelic:

Tenker jeg venter litt med å fortelle det til svigermor, min bestemor vet det da, for hun er mer som mor enn bestemor for meg, og jeg vil jo egentlig bare rope det ut:hilarious:

Planen for å fortelle det til svigermor… altså det er noe jeg har gledet meg sånn til å gjøre, og jeg leste noen skrive her noe med å legge bilde under en kake eller noe, og det syns jeg virker så gøy og fint, så det tenker jeg å gjøre!

Ellers logget jeg inn på helsenorge, der lå henvisning til ul fra Medicus til sykehuset inne OG henvisningen til ivf til Oslo. Jeg gjør ingenting med sistnevnte helt enda, bedre å heller avbestille enn å si ifra seg alt også går det gæli..

Vis vedlegget 408415
Fin øking fra 9 dpo, dog litt svak i dag, men tror det er pga jeg våkna rundt 5/6 og holdt på å tisse på meg!! Og testen er tatt 7.30 :hilarious:
Fine strekene ❤️❤️ dette blir bra ❤️

Kveldstest
11 dpo / 4 (3+4) kveld

Vis vedlegget 408456

Vis vedlegget 408457

Vis vedlegget 408458

Interessant å se hvor tydelig makesure er i forhold til babyplan, og hvertfall hvor mye sterkere den vanlige strimmelen (midten) er kontra tidlig test (øverst)!!!

Glad de var så forsinka jeg (kom i dag), så fikk jeg målt økning med dem :happy:

Ser så bra ut!!
Og ja. Make sure er faktisk det beste av G-tester som er der..
Babyplan tidlig er bortkastet penger, rett og slett; og den vanlige er.. OK, men make sure er bedre.

Back
Topp