Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

Jeg ser strek på dagens også, men svakere enn i går. Tror jeg. :hilarious:

Legger ved begge.

Gårsdagens:
0826A78B-DE18-4506-B3D6-7D613EFB66FA.jpeg

(7dpo)

Idag:

F1FF80F4-0CC1-4830-A559-76E9745116F3.jpeg

Ikke er det tidligtester heller. Jaja, vi får vel bare se???:nailbiting::hilarious:

Jeg ser strek på dagens også, men svakere enn i går. Tror jeg. :hilarious:

Legger ved begge.

Gårsdagens:
Vis vedlegget 401884
(7dpo)

Idag:

Vis vedlegget 401885

Ikke er det tidligtester heller. Jaja, vi får vel bare se???:nailbiting::hilarious:
Kan nok enda være ovitrellen som henger i, men om det blir sterkere, så er det jo et godt tegn..!!
(Forøvrig vil jeg anbefale å ikke teste på kveld - enda, for ovitrellen kan som sagt henge i, og noen får automatisk sterkere på kveld enn morgen uansett!)
Håper sånn at det fortsetter å bli streker!!

Foreløpig går det slik det burde, tenker jeg. Har du tatt vare på testene? Jeg syntes det var lettere å se omslaget når alle testene lå ved siden av hverandre i rekkefølge. Det første omslaget kom svaaakt.

Kan nok enda være ovitrellen som henger i, men om det blir sterkere, så er det jo et godt tegn..!!
(Forøvrig vil jeg anbefale å ikke teste på kveld - enda, for ovitrellen kan som sagt henge i, og noen får automatisk sterkere på kveld enn morgen uansett!)
Håper sånn at det fortsetter å bli streker!!

Blir spennende de neste dagene :nailbiting: :nailbiting:
Tenker også at jeg ikke tester noe om kvelden enda :happy:

PP 13 - CD 23
8 dpo

Kvelden før kvelden, føles det som! Veldig spent på testen i morgen. Har ikke mensmurringer, kan skyldes at jeg går på progesteron. Hvis jeg husker, skal jeg ta temp i morgen bare for å se hva jeg har hatt andre pp’er på denne tiden av syklus. Litt spennende er det jo det og, jeg er bare blitt så dårlig på å huske den tempingen, så det har jo utgått :hilarious:
Puppene kjennes litt ømme ut, men det kan være pga bindevevsknuta i venstre bryst og vanncysten i høyre :hilarious: Det gjør det ikke enklere! Vanskelig for meg å skille på om de da faktisk er mer ømme, eller bare vanlig «vært stengt inne i bh’n i 8 timer» ømme:hilarious:

Uansett veldig spent på testen i morgen, og søndag. Mandag, tirsdag også!! Nåja, kanskje ikke så spent på tirsdag hvis negativ på mandag:hilarious:

PP 13 - CD 23
8 dpo

Kvelden før kvelden, føles det som! Veldig spent på testen i morgen. Har ikke mensmurringer, kan skyldes at jeg går på progesteron. Hvis jeg husker, skal jeg ta temp i morgen bare for å se hva jeg har hatt andre pp’er på denne tiden av syklus. Litt spennende er det jo det og, jeg er bare blitt så dårlig på å huske den tempingen, så det har jo utgått :hilarious:
Puppene kjennes litt ømme ut, men det kan være pga bindevevsknuta i venstre bryst og vanncysten i høyre :hilarious: Det gjør det ikke enklere! Vanskelig for meg å skille på om de da faktisk er mer ømme, eller bare vanlig «vært stengt inne i bh’n i 8 timer» ømme:hilarious:

Uansett veldig spent på testen i morgen, og søndag. Mandag, tirsdag også!! Nåja, kanskje ikke så spent på tirsdag hvis negativ på mandag:hilarious:
Spennende dager :Heartred

PP 13 - CD 23
9 dpo

10 dager etter ovitrelle/ 9 dpo
46B3AA46-6F1F-4CEE-AA65-325A4F1C0937.jpeg

Det er strek, det er det. Om det er baby eller ovitrelle? Nei det vet jeg sannelig ikke :hilarious:

Glemte å skrive i går at gyn allerede har tatt kontakt med Medicus og volvat for å få min journal slik at jeg kan henvises offentlig!! Det gikk fort, synes jeg. Veldig takknemlig for det:Heartred

Også laget jeg denne:
BC4AAC81-5AF5-4C47-94CB-C34B6B85675E.jpeg

PP 13 - CD 23
9 dpo

10 dager etter ovitrelle/ 9 dpo
Vis vedlegget 402012

Det er strek, det er det. Om det er baby eller ovitrelle? Nei det vet jeg sannelig ikke :hilarious:

Glemte å skrive i går at gyn allerede har tatt kontakt med Medicus og volvat for å få min journal slik at jeg kan henvises offentlig!! Det gikk fort, synes jeg. Veldig takknemlig for det:Heartred

Også laget jeg denne:
Vis vedlegget 402013
Håper på baby! :love7

Håper det blir sterkere strek nå ❤️

Fint med henvisning! Kunne ikke Medicus henvise?? Her tok privat klinikk og henviste oss til offentlig><

PP 13 - CD 24
10 dpo

11 dager etter ovitrelle/ 10 dpo:
8D0663F4-9A59-4A21-8E6B-B415572DABBB.jpeg

Skygge? Strek? Aner ikke. Sterkere enn i går? Aner ikke. Legger ved en sånn «ved siden av» til nedenfor:hilarious:

DB5048C0-DDA1-49E0-AABA-1BFE4AF31A51.jpeg

redigert:

9D6AE4DE-28C9-4AEF-87FE-57F1C560BB1D.jpeg

Tør ikke helt stole på strek enda, men håpet blir jo ikke mindre da… :nailbiting::smiley-angelic001

Back
Topp