Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan nok enda være ovitrellen som henger i, men om det blir sterkere, så er det jo et godt tegn..!!Jeg ser strek på dagens også, men svakere enn i går. Tror jeg.
Legger ved begge.
Gårsdagens:
Vis vedlegget 401884
(7dpo)
Idag:
Vis vedlegget 401885
Ikke er det tidligtester heller. Jaja, vi får vel bare se???
Kan nok enda være ovitrellen som henger i, men om det blir sterkere, så er det jo et godt tegn..!!
(Forøvrig vil jeg anbefale å ikke teste på kveld - enda, for ovitrellen kan som sagt henge i, og noen får automatisk sterkere på kveld enn morgen uansett!)
Håper sånn at det fortsetter å bli streker!!
Har ikke tatt vare på de, bare bildeneForeløpig går det slik det burde, tenker jeg. Har du tatt vare på testene? Jeg syntes det var lettere å se omslaget når alle testene lå ved siden av hverandre i rekkefølge. Det første omslaget kom svaaakt.
Spennende dagerPP 13 - CD 23
8 dpo
Kvelden før kvelden, føles det som! Veldig spent på testen i morgen. Har ikke mensmurringer, kan skyldes at jeg går på progesteron. Hvis jeg husker, skal jeg ta temp i morgen bare for å se hva jeg har hatt andre pp’er på denne tiden av syklus. Litt spennende er det jo det og, jeg er bare blitt så dårlig på å huske den tempingen, så det har jo utgått
Puppene kjennes litt ømme ut, men det kan være pga bindevevsknuta i venstre bryst og vanncysten i høyre Det gjør det ikke enklere! Vanskelig for meg å skille på om de da faktisk er mer ømme, eller bare vanlig «vært stengt inne i bh’n i 8 timer» ømme
Uansett veldig spent på testen i morgen, og søndag. Mandag, tirsdag også!! Nåja, kanskje ikke så spent på tirsdag hvis negativ på mandag
Håper på baby!PP 13 - CD 23
9 dpo
10 dager etter ovitrelle/ 9 dpo
Vis vedlegget 402012
Det er strek, det er det. Om det er baby eller ovitrelle? Nei det vet jeg sannelig ikke
Glemte å skrive i går at gyn allerede har tatt kontakt med Medicus og volvat for å få min journal slik at jeg kan henvises offentlig!! Det gikk fort, synes jeg. Veldig takknemlig for det
Også laget jeg denne:
Vis vedlegget 402013
Joda, men det ble aldri snakket om. Det hadde vel vært neste steg, men jeg vil ikke venteHåper det blir sterkere strek nå
Fint med henvisning! Kunne ikke Medicus henvise?? Her tok privat klinikk og henviste oss til offentlig><
Nei, det skjønner jeg..! Tenkte de kanskje ikke villeJoda, men det ble aldri snakket om. Det hadde vel vært neste steg, men jeg vil ikke vente
Jeg tør ikke å gjette om dagens er sterkere eller ikke, men herregud så spennende dette er!PP 13 - CD 24
10 dpo
11 dager etter ovitrelle/ 10 dpo:
Vis vedlegget 402075
Skygge? Strek? Aner ikke. Sterkere enn i går? Aner ikke. Legger ved en sånn «ved siden av» til nedenfor
Vis vedlegget 402078
redigert:
Vis vedlegget 402079
Tør ikke helt stole på strek enda, men håpet blir jo ikke mindre da…