Lil_Sol sin reise til barn nr 2 (født)❤️

PP 13 - CD 20
6 dpo

Denne begynner å bli ganske svak, så blir de sterkere senere nå er det vel trygt å anta at det er babystrek?? :angelic: :smiley-angelic001
Jeg skulle egentlig vente til i morgen, men det klarte jeg jo ikke! Haha!

Må pakke med meg tester, skal sove borte et døgn i helga, og lørdag er jeg jo 9 dpo!!! Søndag 10!!

Håper så inderlig jeg får sterke streker en av de neste dagene:smiley-angelic001

Føler ikke på så mange symptomer, annet enn normalen? Føler jeg har tyngre bryst, magen er ikke helt fornøyd, men så tar jeg jo Duphaston også. Noe mer utflod kanskje, men det er og ganske normalt for meg før mens :confused005 nei nå må jeg gi meg med å skrive, for jo mer jeg skriver jo mer mister jeg trua

Ovitrelle test 8 dager etter satt sprøyte:
D5812A0C-76DE-43BB-B303-2AC785874DA1.jpeg

PP 13 - CD 20
6 dpo

Denne begynner å bli ganske svak, så blir de sterkere senere nå er det vel trygt å anta at det er babystrek?? :angelic: :smiley-angelic001
Jeg skulle egentlig vente til i morgen, men det klarte jeg jo ikke! Haha!

Må pakke med meg tester, skal sove borte et døgn i helga, og lørdag er jeg jo 9 dpo!!! Søndag 10!!

Håper så inderlig jeg får sterke streker en av de neste dagene:smiley-angelic001

Føler ikke på så mange symptomer, annet enn normalen? Føler jeg har tyngre bryst, magen er ikke helt fornøyd, men så tar jeg jo Duphaston også. Noe mer utflod kanskje, men det er og ganske normalt for meg før mens :confused005 nei nå må jeg gi meg med å skrive, for jo mer jeg skriver jo mer mister jeg trua

Ovitrelle test 8 dager etter satt sprøyte:
Vis vedlegget 401731
Åh! Keg håper for deg! Nå begynner jo den skikkelige spenningen! :nailbiting: :Heartred

Ja altså, om den blir STERKERE så er det jo baby! ;) Tror du vil ha blank strek innen 8 dpo kanskje? Så kan det bli strek igjen på 9 dpo :angelic:

Den blir ikke blank hvis jeg ikke tester før 9 dpo og har strek da :angelic: :hilarious:
Kan være greit å se den blir helt blank først kanskje? Så man ikke tenker det er baby også er det bare tullestrek fortsatt:bag:
Jeg vil tenke det er greit å få så godt SOM negativ, sånn at man ikke blir lurt i alle fall, men om streken blir sterkere så må det jo uansett være baby..!!

PP 13 - CD 21
7 dpo

Nå begynner den virkelige spenninga. Jeg tror ikke det har gått denne runden heller, håper på en positiv overraskelse. Vi får se!

Ovitrelle test 9 dager etter satt sprøyte:
9D3C5C56-5A61-4766-BF56-4FDD58D3B517.jpeg

Mensmurring igjen i dag, ikke helt på samme sted som tidligere. Ikke ømme bryster enda heller. Fiser, men det gjør jeg jo likevel tydeligvis :shy: :hilarious:

Skal sende melding til Medicus og høre hvor lenge jeg skal ta Duphaston, altså når slutter man å ta det ved f.eks negativ test.

Edit: i en annen melding står det jeg skal ta det frem til testdag, altså 14 dpo og hvis jeg er gravid kan jeg fortsette. Da vil det vel si at hvis jeg ikke er gravid, så slutter jeg 14 dpo.

Last edited by a moderator:
Se der ja! Nå er vel streken så og si borte! I alle fall på morgenurin.. ;)

Blir SÅ spennende de neste dagene:nailbiting::Heartred

PP 13 - CD 21
7 dpo

Nå begynner den virkelige spenninga. Jeg tror ikke det har gått denne runden heller, håper på en positiv overraskelse. Vi får se!

Ovitrelle test 9 dager etter satt sprøyte:
Vis vedlegget 401797

Mensmurring igjen i dag, ikke helt på samme sted som tidligere. Ikke ømme bryster enda heller. Fiser, men det gjør jeg jo likevel tydeligvis :shy: :hilarious:

Skal sende melding til Medicus og høre hvor lenge jeg skal ta Duphaston, altså når slutter man å ta det ved f.eks negativ test.

Edit: i en annen melding står det jeg skal ta det frem til testdag, altså 14 dpo og hvis jeg er gravid kan jeg fortsette. Da vil det vel si at hvis jeg ikke er gravid, så slutter jeg 14 dpo.
Nå er streken omtrent helt borte. Blir spennende å se de neste dagene. Krysser fingrene for strek igjen! :Heartred

Heier på deg! Prøverør er tøffe saker! Håper på omslag nå snart. Kan komme fra 9-12 dpo så masse håp igjen enda!
Tusen takk :Heartred vi har ikke hatt noe innsett eller noe sånt, men jeg gikk først på letrozol, så satt jeg ovitrelle også har vi hatt sex vanlig. Begynt med enkel stimulering, så får vi ta det derfra:happy: går det ikke nå ila tre sykluser, så må vi nok ha mer hjelp:Heartred

Tusen takk :Heartred vi har ikke hatt noe innsett eller noe sånt, men jeg gikk først på letrozol, så satt jeg ovitrelle også har vi hatt sex vanlig. Begynt med enkel stimulering, så får vi ta det derfra:happy: går det ikke nå ila tre sykluser, så må vi nok ha mer hjelp:Heartred
Aha! Tenkte prøverør når du nevnte ovitrelle.
Håper du slipper det!
Krysser fingrene for at det har gått vegen denne gangen!

Back
Topp