Lil_Sol ♡

Det skjønner jeg så godt! Heldigvis får man tiden nå til å skjønne det. Og det blir jo og mer og mer ekte utover i svangerskapet :)

Så hyggelig at du spør ❤️ Vi har det veldig fint, jeg koser meg så mye som mor til flere. Såpass mye at jeg har begynt å si til mannen at kanskje jeg ønsker meg fire barn :laughing002 Men har for lite erfaring med barn utover egne, så klarer ikke å se for meg åssen det blir når barna blir eldre og hvor mye det vil kreve. Så vi tar det fortsatt som det kommer. For øyeblikket nytes det å ha et søskenpar :love017
Absolutt, det blir fint når dette får synket skikkelig inn, så håper jeg får en ultralyd enten den 2/1 eller 5/1:dance008:happy:

Så fint å trives i mammarollen da, det er jo en lykke i seg selv! Godt å være på et sted hvor man er fornøyd også:Heartred Jeg pleier å si at hver alder har sin sjarm :laughing002 Det haster jo ikke om dere venter litt til om dere vil ha flere, alt til sin tid :love7

I følge Nørs - appen er jeg i dag 5+6, jeg tror jeg velger å følge den enn så lenge! :happy:

Endelig er butikkene og apotekene åpne, må tro testetøsa gjerne skulle hatt tak i en digital clearblue med ukesindikator :dance008
Orket ikke å få en som ikke virket for å så ikke ha en i reserve, så jeg kjøpte like greit med tre stykker. Klok av skade, er det noe som heter.

Det virker som at dette går rette veien:shy:
IMG_0975.jpeg

Litt betryggende, om enn litt falsk trygghet. Det blir uansett å booke en ultralyd så tidlig som mulig, men jeg kan kanskje sikte meg inn på en den 2/1 allerede!

Absolutt, det blir fint når dette får synket skikkelig inn, så håper jeg får en ultralyd enten den 2/1 eller 5/1:dance008:happy:

Så fint å trives i mammarollen da, det er jo en lykke i seg selv! Godt å være på et sted hvor man er fornøyd også:Heartred Jeg pleier å si at hver alder har sin sjarm :laughing002 Det haster jo ikke om dere venter litt til om dere vil ha flere, alt til sin tid :love7
Drt blir spennende! Ikke lenge til dere får sett hva som foregår :Heartred

B3 6+0

Jeg synes det er vanskelig å tro på at jeg er gravid. Det er så lite symptomer. Til tider kvalm ila dagen, men verdt i går kveld og.. well, nå. Ellers har jeg følt meg helt fin. Det kan og være sjokolademelken jeg drakk som gjør meg kvalm, uansett så er jeg akkurat nå ganske kvalm.
Ser frem til å booke ul i morgen, det trengs !

Edit: 10 min etter postet innlegg er jeg ikke lenger kvalm. what gives?? Hadde enda puppene i det minste vært ømme, så hadde jeg trodd på det. Nå tenker jeg bare at noe er galt. Jeg får holde ut noen dager til

Last edited:
B3 6+0

Jeg synes det er vanskelig å tro på at jeg er gravid. Det er så lite symptomer. Til tider kvalm ila dagen, men verdt i går kveld og.. well, nå. Ellers har jeg følt meg helt fin. Det kan og være sjokolademelken jeg drakk som gjør meg kvalm, uansett så er jeg akkurat nå ganske kvalm.
Ser frem til å booke ul i morgen, det trengs !

Edit: 10 min etter postet innlegg er jeg ikke lenger kvalm. what gives?? Hadde enda puppene i det minste vært ømme, så hadde jeg trodd på det. Nå tenker jeg bare at noe er galt. Jeg får holde ut noen dager til
Symptomene varierer veldig. Opplevde selv at symptomene var veldig av og på, og enkelte dager var alt av symptomer borte. Det går nok helt fint selv om de voldsomme og konsistente symptomene uteblir i perioder.

Gratulerer og lykke til! :)

Gratulere så mye ❤️❤️

Symptomene varierer veldig. Opplevde selv at symptomene var veldig av og på, og enkelte dager var alt av symptomer borte. Det går nok helt fint selv om de voldsomme og konsistente symptomene uteblir i perioder.

Gratulerer og lykke til! :)
Tusen takk for at du deler det :Heartred Mest sannsynlig går det vel veien, men man blir helt tullete når det er så annerledes enn de to andre svangerskapene. Får tro det går veien :happy:

Starter dette innlegget med å sette meg tilbake til menstermin utregnet med 32 dagers syklus!
Da er jeg altså: 5+4 i dag!
Så får jeg heller gjøre eventuelle endringer etter neste ultralyd!

I dag kunne jeg se et blinkende hjerte, plommesekk og det som hører til! :Heartred
Alt så, så langt, normalt ut. Det er fint:Heartred Livmor har allerede vokst 1 cm, og gynekologen syntes synd på blæra mi som får alt presset på seg:laughing002

Jeg trodde at jeg skulle klare å tro mer på det etter ultralyd, men jeg må vel bare ta tiden til hjelp og la det synke inn skikkelig. Nå skal jeg straks til legen ang ryggen, også tar jeg det derfra.

Ha en fin dag:Heartred

Tusen takk for at du deler det :Heartred Mest sannsynlig går det vel veien, men man blir helt tullete når det er så annerledes enn de to andre svangerskapene. Får tro det går veien :happy:
Helt klart. Det er mange følelser og hormoner i sving. Husker at rundt uke 8-9 så forsvant ømheten i puppene, og kom ikke tilbake før noen dager senere. Nå er den der av og på, og jeg har lært å se bort i fra dette symptomet da det egentlig forteller meg ganske så lite. :laughing002 Men det er lov å bli tullete, og da er det fint å søke seg inn her for å litt bekreftelse og trygging.

Starter dette innlegget med å sette meg tilbake til menstermin utregnet med 32 dagers syklus!

I dag kunne jeg se et blinkende hjerte, plommesekk og det som hører til! :Heartred
Alt så, så langt, normalt ut. Det er fint:Heartred Livmor har allerede vokst 1 cm, og gynekologen syntes synd på blæra mi som får alt presset på seg:laughing002

Jeg trodde at jeg skulle klare å tro mer på det etter ultralyd, men jeg må vel bare ta tiden til hjelp og la det synke inn skikkelig. Nå skal jeg straks til legen ang ryggen, også tar jeg det derfra.

Se der! Leste etter at jeg skrev forrige innlegg. Ja, ja.
Så flott at alt stod til bra! Måtte skuldrene senkes litt :Heartred

Helt klart. Det er mange følelser og hormoner i sving. Husker at rundt uke 8-9 så forsvant ømheten i puppene, og kom ikke tilbake før noen dager senere. Nå er den der av og på, og jeg har lært å se bort i fra dette symptomet da det egentlig forteller meg ganske så lite. :laughing002 Men det er lov å bli tullete, og da er det fint å søke seg inn her for å litt bekreftelse og trygging.
Se der! Leste etter at jeg skrev forrige innlegg. Ja, ja.
Så flott at alt stod til bra! Måtte skuldrene senkes litt :Heartred

Det er helt sikkert! Dette kom så uforventet på oss, så jeg tro det også har noe å si. Sist visste jeg at jeg var gravid 10 DPO :hilarious: Jeg skal gi meg selv litt tid til å la det hele synke litt inn, prøve å nyte at jeg foreløpig er i god form. Med første ble jeg kvalm etter uke 8, så er ikke helt out of the woods enda:smiley-ashamed004 Skuldrene er litt lavere, jeg SÅ jo at det beveget seg, men ja, mye kan fremdeles skje :Heartred

Hurraa, så fantastisk med et lite bankende hjerte der inne :Heartred :love017
Lurt å ta en dag av gangen, plutselig blir det mer virkelig :)

5+5

Kvalmen overrumplet meg helt for snart 30 min siden. Passer utrolig dårlig, jeg må ut og kjøre en liten tur og skulle helst vært innom butikken. Spiser Kaptein kjeks (har byttet ut Ritz :hilarious:) og drikker litt og litt vann av gangen bare for å få noe i magesekken igjen da det hittil har hatt ok effekt. Jeg har også tatt en postafen, for hvorfor i alle dager skal man lide seg gjennom kvalme om man kan ta noe for det ??????? Det var rett og slett fordi jeg hadde postafen liggende. Fortsetter det slik som dette kommer jeg til å be om noe annet av legen :smiley-ashamed004

Om jeg leser tilbake var det vel rundt nå jeg ble kvalm sist også, men med første kom kvalmen først i uke 8-9! Oh well, wish me luck:hilarious:

Ikke verst at de kunne se noe som helst!
Jeg var på UL 5+5 med nr3, og da var de på vei å fortelle meg at jeg sikkert hadde mistet, før hun såvidt fant noe fosteranlegg :p men, ved 6+4 ble jeg og bare målt til 6+2, så kan jo være litt det og.

Uansett, herlig med hjerteblink..!! Hurra ❤️

Ikke verst at de kunne se noe som helst!
Jeg var på UL 5+5 med nr3, og da var de på vei å fortelle meg at jeg sikkert hadde mistet, før hun såvidt fant noe fosteranlegg :p men, ved 6+4 ble jeg og bare målt til 6+2, så kan jo være litt det og.

Uansett, herlig med hjerteblink..!! Hurra ❤️
Nei, han måtte lete litt for å si det sånn, ikke mye vi ser på bildet jeg fikk med meg:hilarious: man ser hulrommet og plommesekken, og en strek som er to plater som da visst er hjertet:smiley-ashamed004 Nå må Januar løpe forbi så jeg kan bestille meg en ultralyd til i uke 9/10 før gyn reiser nordover igjen:dance008

Nei, han måtte lete litt for å si det sånn, ikke mye vi ser på bildet jeg fikk med meg:hilarious: man ser hulrommet og plommesekken, og en strek som er to plater som da visst er hjertet:smiley-ashamed004 Nå må Januar løpe forbi så jeg kan bestille meg en ultralyd til i uke 9/10 før gyn reiser nordover igjen:dance008
Herlig ❤️

6+0

Godt nyttår :Heartred

Snek meg ut av sengen og soverommet. Det er så kjipt å vekke resten av gjengen pga min dårlige rygg. Bare å komme seg på do, også rumlet det i magen, så nå sitter jeg i sofaen og spiser bare for å jage vekk kvalmen igjen.

Vi feiret en tidlig nyttårsaften hos svigers. Jeg har verdens beste svigermor, må bare få sagt det. Koste oss meg kalkun og hjemmelagd waldorfsalat, god saus og poteter! Ja, og litt grønnsaker da. Vi reiste hjem med ei meget trøtt snuppe litt over kl 19, hun sovnet i bilen og da ble hun bært i seng med en gang. Vi tenkte ikke på å pakke med pysj, så hun har sovet med klærne på.. Skal få seg en god dusj senere i dag.

Eldstemann er hos besteforeldre noen dager et stykke unna av eget ønske, men det blir godt å få han hjem på søndag :Heartred

Ellers er jeg fremdeles gravid, såvidt jeg vet. Kvalmen kommer og går litt nå, men ikke så lammende som sist enda. Har ikke måtte ta postafen siden sist, men mye kan fremdeles skje. Det føles nå litt mer overkommelig ut å vente med neste ul til slutten av januar, nå som vi er i januar! Håper dette her går rette veien og at babyen er frisk:Heartred

For 2026 ønsker jeg meg at vi alle forblir friske, at vi klarer å være enda mer tålmodige og rause med hverandre, fortsette å være snille med hverandre. Fred i verden hadde også vært helt supert, og at ingen barn går sultne. Måtte alle få babyen de venter på ila 2026 også, jeg vet hvor frustrerende, vanskelig og tungt det er å vente på en positiv test.

Nyttårsklem fra meg til den som vil ha, takk for følget i 2025!

Back
Topp