Letrozol/Femar??

Har syklusene deres blitt kortere med letrozol? Har syklus på alt mellom 37-52 dager nå. Skulle så gjerne vært kortere. Venter på at TR skal komme så jeg får startet opp med L

Streken igår var nokk bare skyggestrek for A1 testen jeg tok nå er så hvit som den kan bli :(
ImageUploadedByBV Forum1462088267.141553.jpg

Last edited:
Forventer mensen på onsdag, jeg pleier små spotte 3-4 dager før noe som det ikke er tein til. Så spent om dette er vår mnd sell om jeg ikke vil ha for store forhåpninger. Prøve å vente me ny test til onsdag, skygge strek på lørdag å blenda igår. men klør i fingrene kjenner jeg :p

Forventer mensen på onsdag, jeg pleier små spotte 3-4 dager før noe som det ikke er tein til. Så spent om dette er vår mnd sell om jeg ikke vil ha for store forhåpninger. Prøve å vente me ny test til onsdag, skygge strek på lørdag å blenda igår. men klør i fingrene kjenner jeg :p

Spennende :) flink som venter! Og at du ikke har begynt å spotte enda er jo et veldig godt tegn. Merker du noe annet som er annerledes?

Jeg var så dum å testet i går 8 dpo. Ble svak positiv:
image.jpeg
men var nok bare en tulletest for den i morges var blenda :(

Usikker på om det er skyggestrek elle baby strek. Har dere opplevd skyggestrek på A1 g-test før??
ImageUploadedByBV Forum1462348333.657767.jpg

Back
Topp