Har ikke tatt el-test på 9 dagerSyns jeg skimter noe jeg ogsåog der er jo enda litt tidlig. Tatt el-test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt el-test på 9 dagerSyns jeg skimter noe jeg ogsåog der er jo enda litt tidlig. Tatt el-test?
Har ikke tatt el-test på 9 dager![]()
En el- test er alltid sterk rett før mens, skal den brukes "som g-test" må den være helt positiv rett før eller når mensen skulle værtHehe, nei forståeligmen hørt at de ofte blir sterkere før hcg test ved graviditet?
![]()
En el- test er alltid sterk rett før mens, skal den brukes "som g-test" må den være helt positiv rett før eller når mensen skulle vært![]()
Fikk beskjed av gyn om å begynne letrozol på dag 5, noen andre som har begynt så sent?
Streken igår var nokk bare skyggestrek for A1 testen jeg tok nå er så hvit som den kan bliVis vedlegget 174828
Forventer mensen på onsdag, jeg pleier små spotte 3-4 dager før noe som det ikke er tein til. Så spent om dette er vår mnd sell om jeg ikke vil ha for store forhåpninger. Prøve å vente me ny test til onsdag, skygge strek på lørdag å blenda igår. men klør i fingrene kjenner jeg![]()
Har mens smerter idag så spørs om ikke tanta komme snart :/Spennendeflink som venter! Og at du ikke har begynt å spotte enda er jo et veldig godt tegn. Merker du noe annet som er annerledes?
Hva, den ser jo ganske så rosa ut!! Tok du samme type test idag? Test igjen i morgenJeg var så dum å testet i går 8 dpo. Ble svak positiv:
Vis vedlegget 175330 men var nok bare en tulletest for den i morges var blenda![]()
Hva, den ser jo ganske så rosa ut!! Tok du samme type test idag? Test igjen i morgen![]()
Det er jo en strek der, men vanskelig å si om den er positiv... Hvor mange dpo?Ja det som var så rart. Kom innen fristen og! Tok ny test i dag tidlig, kun ønskestrek![]()
Vis vedlegget 175447
Det er jo en strek der, men vanskelig å si om den er positiv... Hvor mange dpo?
Skimter noe på begge ;-) krysser fingrene for dæ!Ja det som var så rart. Kom innen fristen og! Tok ny test i dag tidlig, kun ønskestrek![]()
Vis vedlegget 175447
Ja, jeg ser. 10dpo er jo tidlig så er absolutt håp!!! Test på skikkelig konsentrert urin i morgen... Drikk liteSer du den og altså?er 10dpo. Får bare smøre meg med talmodighet. Skulle aldri begynt å teste så tidlig
![]()
Usikker på om det er skyggestrek elle baby strek. Har dere opplevd skyggestrek på A1 g-test før?? Vis vedlegget 175463