Hvordan ble testen din senere ut på dagen?Er cd18 i dag og fikk nettopp denne testen. Aldri fått en så sterk test før, men den regnes vel fremdeles som negativ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ble testen din senere ut på dagen?Er cd18 i dag og fikk nettopp denne testen. Aldri fått en så sterk test før, men den regnes vel fremdeles som negativ?![]()
Hvordan ble testen din senere ut på dagen?
Ville sakt den er positivLitt sterkere nå. Tenkte å ta ny i morgen tidlig igjenkontrollstreken skal vel være svakere enn den andre?
Vis vedlegget 173588
Ville sakt den er positivstreken skal være like sterk ELLER sterkere enn kontrollstreken
happy humping!
Oi, trodde ikke tablettene virket denne måneden (heller), men sitter plutselig med denne og vet ikke hva jeg skal tro..
Vis vedlegget 173640
Vis vedlegget 173641
Jeg ser strekentatt flere tester?
Spennende! Hold oss oppdatertDen igår kveld var bare ønske-strek påMen skal ta etterpå
Oi, skremt.. Må holde meg fornuftig
![]()
Åh bare TENK om!!! Men ja, man får holde seg i skinnet til man får det svart på hvittOi, trodde ikke tablettene virket denne måneden (heller), men sitter plutselig med denne og vet ikke hva jeg skal tro..
Vis vedlegget 173640
Vis vedlegget 173641
Åh bare TENK om!!! Men ja, man får holde seg i skinnet til man får det svart på hvittkrysser alt jeg har for at det har klaffet for dere nå
![]()
![]()
Jeg skulle ta fra CD3 til og med CD7, men hørt mye forskjelligFikk beskjed av gyn om å begynne letrozol på dag 5, noen andre som har begynt så sent?
Jeg er også så usikker på om det er noen forskjell!Jeg skulle ta fra CD3 til og med CD7, men hørt mye forskjelligvet ikke hva det vil si om man begynner senere kontra tidligere?!
4Jippi! Tenk å bli såå glad for ELhvor mange dpo er du nå?
![]()
Har du tatt i dag?Håper, men kjenner jeg må være fornuftig også
Og takk![]()
![]()
Syns jeg ser noe?9dpo å svidde av den eneste testen jeg hadde. Domt gjort! Vis vedlegget 174637
Synes jeg skimter noe her altså.9dpo å svidde av den eneste testen jeg hadde. Domt gjort! Vis vedlegget 174637
Syns jeg ser noe?
Ser ikke noe nå når den er tørket vertfall :/Synes jeg skimter noe her altså.
Ser ikke noe nå når den er tørket vertfall :/ Vis vedlegget 174645