Letrozol/Femar??

Jeg skal begynne med Letrozol neste syklus. Pleier å ha el på dag 14-15. Kan jeg forvente noen endringer med Letrozol?

Og hvilke bivirkninger kan jeg forvente?
Jeg har hatt letrozol for å få el så usikker på hvordan det påvirker deg som har av deg selv. Eneste bivirkningen jeg har fått av de er krampe i magen (sjikkeli mage knipe) å får syyyk vondt i kne'ene. Får vondt i kne'na på dag 2 me tabelettene sirka å vare 2-3 dager etter jeg er ferdi på de.

Dere som har gått på dobbel dose Letrozol, tok dere en tablett morgen og kveld eller begge på morgenen? :) skal begynne på min første dose i dag :D håper det hjelper!!

Da var el i hus :) krysser fingrene for dette er vår mnd!
ImageUploadedByBV Forum1461146026.227095.jpg

Takk for gode svar alle sammen! Jeg venter tr i morgen, fikk beskjed fra legen om å starte med Letrozol på cd5 og bruke i 5 dager. Jeg får rl av meg selv, men skal forsterke den med L. Er dag 5 vanlig???

Takk for gode svar alle sammen! Jeg venter tr i morgen, fikk beskjed fra legen om å starte med Letrozol på cd5 og bruke i 5 dager. Jeg får rl av meg selv, men skal forsterke den med L. Er dag 5 vanlig???
Jeg begynte alltid på cd 4:)

Jeg fikk beskjed at jeg skulle ta L mellom CD 3-CD7 :) virker som om det er mye forskjell!

Er cd18 i dag og fikk nettopp denne testen. Aldri fått en så sterk test før, men den regnes vel fremdeles som negativ? :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    46,4 KB · Visninger: 101
Back
Topp