Letrozol/Femar??

ImageUploadedByBV Forum1459429295.576940.jpg
ImageUploadedByBV Forum1459429302.233806.jpg
ImageUploadedByBV Forum1459429308.960233.jpg
ImageUploadedByBV Forum1459429316.348211.jpg

Har vist blitt testetøs denne måneden jeg:p

På hvilke dag i syklusen har dere fått el? Er på dag 16 og ingen positiv test... Har masse murringer, men det er det eneste. Første pp med letrozol. Tatt dobbel dose

Så koselig med første jul med lille :) Her blir mulig termin om vi er heldige (og EL faktisk var da jeg tror) 24 desember ❤️
Så gøy!
Ja et lite julemirakel!

Tar ikke langt tid etter positiv test før jeg kjenner på frykten for å miste igjen!

Så gøy!
Ja et lite julemirakel!

Tar ikke langt tid etter positiv test før jeg kjenner på frykten for å miste igjen!

Vet det er vanskelig, men prøv å slappe av og kose deg litt med nyheten ❤️

Redd det var kjemisk jeg kanskje? Testene er ikke sterkere, og mulig noe svakere i dag. Digitale ble også negativ:-(

Redd det var kjemisk jeg kanskje? Testene er ikke sterkere, og mulig noe svakere i dag. Digitale ble også negativ:-(
Har du testet mere? Husker mine tester ble sterkest utpå dagen til å begynne med..

Har du testet mere? Husker mine tester ble sterkest utpå dagen til å begynne med..
Ja.. Roligere nå:p
ImageUploadedByBV Forum1459534532.435448.jpg

Dagens cb+:) håper positiv digital i mårra eller søndag:) må jo være gravid:)
ImageUploadedByBV Forum1459534559.983868.jpg

Så gøy!!! Gratulerer!!! Gravid er du!!! Hva har du brukt og hvor lenge? Skal starte med Letrozol neste mnd så høster litt erfaringer:)
Detta er andre syklus med letrozol:) tok en eggløsningstest denne måneden og den ble positiv haha. Litt bisolvon rundt den positive el testen:)

Tusen takk for svar:)

Så leit at du mistet. Hvor lenge er det siden siste abort da? Har du fortsatt med Letrozol etter siste abort? Hvor går veien videre?

Er disse råtne eggene altså, noe møkk!! Skulle ønske at det gikk ann å plukke ut de beste eggene:)
Siste aborten var i februar. Antagelig blir det ikke noe mer prøving da mannen ikke vil mer.

Back
Topp