Letrozol/Femar??

Sist fikk jeg el på syklusdag 15. Tenkte derfor jeg skulle begynne å el-teste idag cd11. Fikk denne sterke streken på den idag
ImageUploadedByBV Forum1458386762.406060.jpg
sist var det kjempe svak strek helt til el plutseli kom. Så jeg tror ofc at tabelettene ikke har funket denne pp'en :/

Nest siste pille tatt for denne gang:)

Noen som er plaget med uren hud etter å tatt letrozol??
Her popper kvisene frem på rekke og rad:/
Aldri vært plaget med uren hud før..

Fikk det ikke når jeg gikk på kurene, men første pausemåneden nå etter 4 kurer poppet de frem!

Masse lykke til damer, her har jeg tatt siste pille letrozol i dag så nå er det bare å vente på el:)

Negativ eltest i dag igjen allerede. Og det er fryktelig ømt der nede så satser på ordentlig kraftig el:p

Fikk ikke lagt inn så mye aksjer som jeg håpa da el kom tidligere da. Men satser på at det er innafor med sex torsdag, søndag og i dag.

Har denne pp gått på primolut og letrozol, hadde ikm 3-4 dager siden og fortsatt verken mens eller positiv test :wtf: Noen som har opplevd at letroxol forlenger syklusen? Gyn sa at hvis jeg ikke var gravid skulle mensen komme til rett tid selv med primolut, blir så forvirret :wtf

4 dpo i dag og tida går saaakte:p

4 dpo. Håper tiden går fort! Huttetur fra fredag til mandag og oppussing hjemme så dagene er godt fulte :p

Er nå 10 dager over ikm i 3 pp med letrozol, hverken tr eller positiv test... :( kan vel da muligens konkludere med at jeg ikke fikk EL denne pp?

Hvordan går det med deg da?:)
Er på cd14 å har begynt å teste etter el, fortsatt negativ..fikk positiv test på cd22 sist så kan nok være noen dager igjen til el:)

Tirsdag tror jeg. Ni dpo da. Er litt skeptisk fordi jeg skal på mr på onsdag og er sikkert fortsatt for tidlig å teste da.. Men vil gjerne vite først:p

Back
Topp