Huff så kjedeligTr kom i dag. Denne ppn tror jeg at jeg kun tar letrozol og skal prøve så godt jeg kan å unngå el tester og temping. Kanskje kroppen stresser ned litt.
Håper det ordner seg snar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedeligTr kom i dag. Denne ppn tror jeg at jeg kun tar letrozol og skal prøve så godt jeg kan å unngå el tester og temping. Kanskje kroppen stresser ned litt.
1Hvor mange pp har dere brukt letrozol?![]()
Første med letrozol, brukte femar som er det samme da vi prøvde på første..ble gravid to ganger, andre runde endte i en SA, å fjerde resulterte i ett vellykket svangerskapHvor mange pp har dere brukt letrozol?![]()
Ingen??Noen som har opplevd å ha mensen i kun 3 dager når dere har gått på letrozol? Tok di første pillene idag å mensen har blitt borte løpet av dagen :O
Har ikke opplevd det,har som regel tr i fem dagerNoen som har opplevd å ha mensen i kun 3 dager når dere har gått på letrozol? Tok di første pillene idag å mensen har blitt borte løpet av dagen :O
Starter på dag 3Tr kom med ett brak i går kveld, så snart kan jeg begynne på runde nr to med letrozol
Hvilken dag i syklus starter dere på??
Jeg begynte på cd4 sist som jeg gjorde med femar før..
Da prøver jeg også det å starter på ny runde i morgen..Starter på dag 3![]()