Letrozol/Femar??

Tr kom i dag. Denne ppn tror jeg at jeg kun tar letrozol og skal prøve så godt jeg kan å unngå el tester og temping. Kanskje kroppen stresser ned litt.
Huff så kjedelig:(

Håper det ordner seg snar..

Fortsatt blenda her,men fortsatt tidlig..
Er usikker på når el var,ble tom for tester samme dag som jeg fikk første positive el test, så vet ikke når det var negativt igjen...
Forrige syklus var eltest positiv i 4 dager..så ikke godt å vite;)

Fortsatt negative tester og masse mensmurringer..så tenker tr dukker opp en av de nærmeste dagene..

15dpo å begynt å små spotte litt, så mensen er vell rett rundt hjørne nå :( men det vil jo si jeg har lang l.fase. Hvor lenge etter el har dere fått mensen?

Hvor mange pp har dere brukt letrozol? :)

Skal ta letrozol kommende pp, men venter og venter på tr.. Er på cd38, og ingen tegn til tr graviditetstester negativ. Har pcos, nettopp utredet

Hvor mange pp har dere brukt letrozol? :)
Første med letrozol, brukte femar som er det samme da vi prøvde på første..ble gravid to ganger, andre runde endte i en SA, å fjerde resulterte i ett vellykket svangerskap:)
Så jeg har trua på pillene:)

Da kom tanta i hus. Krysser fingrene for at dette er vår mnd! Tenkte å holle meg helt for alkohol denne mnd så får se om det hjelper :p

Noen som har opplevd å ha mensen i kun 3 dager når dere har gått på letrozol? Tok di første pillene idag å mensen har blitt borte løpet av dagen :O

Noen som har opplevd å ha mensen i kun 3 dager når dere har gått på letrozol? Tok di første pillene idag å mensen har blitt borte løpet av dagen :O
Har ikke opplevd det,har som regel tr i fem dager:)

IKM i dag å bare negative tester og ingen tr..vil bare den skal komme nå så vi får begynt på en ny runde med letrozol..

Jeg er på ferie og koser meg. Tatt siste pille letrozol i dag. Andre runde.

Ser at mammatilmichelle og ei jeg kjenner har annonsert at de skal ha sitt tredje barn. Sistnevnte og jeg begynte å prøve på likt.. Jeg ble skikkelig lei meg av den nyheten..

Tr kom med ett brak i går kveld, så snart kan jeg begynne på runde nr to med letrozol:)

Hvilken dag i syklus starter dere på??

Jeg begynte på cd4 sist som jeg gjorde med femar før..

Tr kom med ett brak i går kveld, så snart kan jeg begynne på runde nr to med letrozol:)

Hvilken dag i syklus starter dere på??

Jeg begynte på cd4 sist som jeg gjorde med femar før..
Starter på dag 3:)

Nest siste pille tatt for denne gang:)

Noen som er plaget med uren hud etter å tatt letrozol??
Her popper kvisene frem på rekke og rad:/
Aldri vært plaget med uren hud før..

Back
Topp