Letrozol/Femar??

Blinkende smileyface på eltesten i dag også. Håper den er fast i morgen:)

Er så irriterende - jeg har ganske stor sexlyst. Men når den fruktbare perioden kommer mangler jeg omtrent all sexlyst. Det er så teit:p for det blir så veldig tvunget..

ImageUploadedByBV Forum1455896064.558669.jpg
følte for å ta enda en el test på ettermiddagen. Den blinka i dag tidlig:)

Cd18 å fortsatt ingen positiv el test..litt utålmodig kjenner jeg..

Mine var så lyse igår og positive idag :) håper du får el snart!
Har erfart det før at de går fra supersvak til positiv på kort tid,så håper det er det som skjer nå også:)

Fortsatt ikke positiv eltest, men har plenty med elslim så er vell tett rundt hjørnet nå:)

Da var jeg i dpo land :) krysser alt for en spire <3 skal heldigvis på huttetur fra torsdag til søndag så dagene går nokk fort :D andre som er i dpo land her inne? :)

Da var jeg i dpo land :) krysser alt for en spire <3 skal heldigvis på huttetur fra torsdag til søndag så dagene går nokk fort :D andre som er i dpo land her inne? :)
Jeg er 2 dpo i dag, og venter i spenning på neste onsdag – da har jeg bestemt meg for å teste. Vet det er litt tidlig, men mannen har bursdag, og tenk om en strek kunne vært en del av bursdagsgaven. :D

Herlig med avkobling og hyttetur – det er virkelig greit å ha noe annet å tenke på og drive med når man er i dpo-land. Hvilken pp er du inne i? :)

Jeg er 2 dpo i dag, og venter i spenning på neste onsdag – da har jeg bestemt meg for å teste. Vet det er litt tidlig, men mannen har bursdag, og tenk om en strek kunne vært en del av bursdagsgaven. :D

Herlig med avkobling og hyttetur – det er virkelig greit å ha noe annet å tenke på og drive med når man er i dpo-land. Hvilken pp er du inne i? :)
Vi har prøvd i 1 1/2 år så har gitt opp å telle pp'er :p var gravid for 1 år siden men fikk påvist ma i uke 10.

Da klaffet det ikke på 2. runde med letrozol heller, er nå i gang med 3. og i utgangspunktet siste kur.. håper virkelig det klaffer denne gang :)

Våre utroli kvalmen idag. Men er ikke dette litt tili til å være g-symptomer når jeg bare er 2 dpo?

Er det noen av dere som får veldig ømme bryster av Letrozol? Jeg har aldri vært plaget med dette før, men i begge pp'ene på Letrozol er brystene så ømme fra EL at jeg nesten ikke klarer å ta på dem.

Back
Topp