lillerypa
Forumet er livet
vondt i halsen, spydde i går.... ikkje lenge sidan eg hadde halsbetennelse. føler imunforsvaret mitt er på botn! Jeeeez, eg som ALDRI er sjuk, liksom![]()
Usj, god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vondt i halsen, spydde i går.... ikkje lenge sidan eg hadde halsbetennelse. føler imunforsvaret mitt er på botn! Jeeeez, eg som ALDRI er sjuk, liksom![]()
Høres ut som det ble bra feiringDa er ettårsfeiring unnagjort. Bursdagsbarnet er helt utslitt og kaker og godt har gått ned på høykant. Gaver har det blitt også.![]()
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Så herligDa er ettårsfeiring unnagjort. Bursdagsbarnet er helt utslitt og kaker og godt har gått ned på høykant. Gaver har det blitt også.![]()
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
God morgenjeg har fått sove lenge i dag
![]()
Lillegutt fikk barnehage gave fra morfaren. Pakken fra sportsmann.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja. Liker den. Tok bilde av baby bilde mitt når vi var hjemme i sommer. Og sammenlignet med trym og.Fine pakken![]()
Fine dere erJa. Liker den. Tok bilde av baby bilde mitt når vi var hjemme i sommer. Og sammenlignet med trym og.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
God morgen alle vakre damer... 9 deilige grader var det ved 2 tia i natt.... brrr
9? brrrrr! Hos oss var det 13 da jeg sto opp![]()
Det var vel 10grader her nå jeg sto opp, men når jeg var oppe hos mathea i natt var det kaldt