Leser du dette

Tar du med oss en tur på båten og el kattemamma?

Helger passer bra for oss :)
Vi har ingen konkrete planer fremover, bare at mamma sannsynligvis er her neste helg (skal være her to uker og passe lillebror men mulig hun drar bort i helga), så da blir nok hun også med i såfall. Så er bare å sjekke værmeldinga ;)

Gleder meg sånn til kl 6 i mårra kveld.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg til mannen kommer hjem imorgen kveld, savner han skikkelig, føler meg helt nyforelska :P

God morgen :)

måtte skrive noe siden jeg var innom:) Håper dere har en nydelig sommer jenter!

Vært på helsestasjon på et års kontroll. 71 cm og 8.55 kg :) Ikke superstor, men følger kurven sin fint :) Nå må jeg spise litt så jobbe litt mens mamma passer lillebror.

Her er det bursdagsfeiring i dag! En liten pust i bakken før jeg setter i gang med baking
:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vært på helsestasjon på et års kontroll. 71 cm og 8.55 kg :) Ikke superstor, men følger kurven sin fint :) Nå må jeg spise litt så jobbe litt mens mamma passer lillebror.

Da er han helt lik mathea da :) her var hu 71 cm og 8775gram

vondt i halsen, spydde i går.... ikkje lenge sidan eg hadde halsbetennelse. føler imunforsvaret mitt er på botn! Jeeeez, eg som ALDRI er sjuk, liksom :P

Her er det bursdagsfeiring i dag! En liten pust i bakken før jeg setter i gang med baking
:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

1-årsdag? Hipp hurra :D

Back
Topp