Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa! Når vil dere bli med? Any helg med fint vær will doTar du med oss en tur på båten og el kattemamma?
Jaaaa! Når vil dere bli med? Any helg med fint vær will doHverdager er det jobbing igjen nå så må bli helg.
Vi har ingen konkrete planer fremover, bare at mamma sannsynligvis er her neste helg (skal være her to uker og passe lillebror men mulig hun drar bort i helga), så da blir nok hun også med i såfall. Så er bare å sjekke værmeldingaHelger passer bra for oss![]()
Hva skjer da?Gleder meg sånn til kl 6 i mårra kveld.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vært på helsestasjon på et års kontroll. 71 cm og 8.55 kgIkke superstor, men følger kurven sin fint
Nå må jeg spise litt så jobbe litt mens mamma passer lillebror.
Her er det bursdagsfeiring i dag! En liten pust i bakken før jeg setter i gang med baking
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Da er han helt lik mathea daher var hu 71 cm og 8775gram
vondt i halsen, spydde i går.... ikkje lenge sidan eg hadde halsbetennelse. føler imunforsvaret mitt er på botn! Jeeeez, eg som ALDRI er sjuk, liksom![]()
Hva har den gruppa ågjøre med da?*nysgjerrig*[/quote bra
hater sjukdom generelt ;p
Sent from my Nexus 10
Her er det bursdagsfeiring i dag! En liten pust i bakken før jeg setter i gang med baking
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app