Leser du dette

Vært hos inkompetent lege. Fått sykemelding, var jo det jeg hovedsakelig trengte, må få time hos fastlegen min mandag da er han heldigvis tilbake på jobb. Noen leger er bare helt håpløse altså...

Vært hos inkompetent lege. Fått sykemelding, var jo det jeg hovedsakelig trengte, må få time hos fastlegen min mandag da er han heldigvis tilbake på jobb. Noen leger er bare helt håpløse altså...
Håper dere snart blir friske hos dere nå! Ville du ha en antibiotikakur til? Er crp høy ennå? Snart bh. Start så blir sikkert litt sykdom her i høst også regner jeg med...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håper dere snart blir friske hos dere nå! Ville du ha en antibiotikakur til? Er crp høy ennå? Snart bh. Start så blir sikkert litt sykdom her i høst også regner jeg med...

Sjekka ikke crp eller noe. Så vet ikke om det hadde vært noe poeng med ny antibiotikakur, tror egentlig mest jeg bare trenger litt hvile. Var måten hun snakket på jeg reagerte på. Jeg er rimelig sikker på at det er en eller annen infeksjon jeg har, hoster og har vondt i halsen, men ikke hele tida, hovne lymfekjertler, men er det at jeg blir så utslitt om jeg gjør noe som er det verste og som stemmer godt med når jeg hadde mykoplasma som tenåring. Men denne legen begynte å snakke om at det sikkert var lavt jernnivå (noe jeg aldri har hatt), og så spurte hun om hva hun skulle sette som diagnose på sykemeldingen og jeg foreslår infeksjon, og ser etterpå hun har skrevet utslitt! Jaja, da blir jeg rimelig oppgitt....

Sjekka ikke crp eller noe. Så vet ikke om det hadde vært noe poeng med ny antibiotikakur, tror egentlig mest jeg bare trenger litt hvile. Var måten hun snakket på jeg reagerte på. Jeg er rimelig sikker på at det er en eller annen infeksjon jeg har, hoster og har vondt i halsen, men ikke hele tida, hovne lymfekjertler, men er det at jeg blir så utslitt om jeg gjør noe som er det verste og som stemmer godt med når jeg hadde mykoplasma som tenåring. Men denne legen begynte å snakke om at det sikkert var lavt jernnivå (noe jeg aldri har hatt), og så spurte hun om hva hun skulle sette som diagnose på sykemeldingen og jeg foreslår infeksjon, og ser etterpå hun har skrevet utslitt! Jaja, da blir jeg rimelig oppgitt....
Go bedring

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helsikes mye mygg på hytta. Prisen for det flotte været...

Gleder meg til mamma drar idag! Har vært her siden søndag, og nå irriterer jeg meg over omtrent alt hun gjør :p

Gleder meg til mamma drar idag! Har vært her siden søndag, og nå irriterer jeg meg over omtrent alt hun gjør :p
Skjønner jeg! Mamma kommer hit søndag og skal være i to uker og passe lillebror, håper det går bra :p Men så skal jo vi jobbe da (om jeg blir frisk ihvertfall...)

Har dåke tips til biting generelt? :P Nikko skal bite meg heile tida :P I armen, sjaken, munnen, ryggen... you name it. av og til er det så vondt at eg har lyst å slenge han vekk :P trur det må vere morsinstinktet som hindrer meg, for kroppsinnstinktet har lyst til å kaste han vekk :P

Ingen tips mot biting. Har sluppet unna det her til nå, men nå begynner lillebror å teste tennene sine... ikke så ille så langt heldigvis :p

Prøver å forebygge ved å ikke la han komme til. Heldigvis slutta med å bite pupoen ..

Da er snart poden ett år. :) hurra meg rundt så fort det går!!

Her koser vi oss i dag. :) ei uke igjen til ett års dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Grillings og torden om hverandre. Sommerlykke i Trøndelag. Håper dere andre igså nyter late sommerdager nå før den hektiske hverdagen tar oss igjen til høsten...

Har hatt en venninne med mann og barn på besøk fra igår til i dag. Jeg er dødssliten, og snuppa brukte selvfølgelig over en time på å sovne :p Jaja, nå nyter jeg stillheten og koser meg alene :D

Vært på båttur. Meg, tre unger og to landkrabber ;) Må nok få kjørt hardcore opplæring på mannen så han blir litt mer båtvandt :p Gikk greit da, fantastisk vær og selskap og føler meg i god form så da har jeg kanskje fått den hvilen jeg trengte for å komme over kneika :)

Back
Topp