Leser du dette

Denne mammaen burde legge seg nå, og samle litt styrke og søvn. Forsøke rå avvenne nattamming med ganske så varierende resultat. Det tar litt på .;)

Endelig hadde vi en god natt! :D snuppa våkna for pupp kl 12, sovna igjen med en gang(!!!), kom opp i senga en gang mellom 12 og 3, sovna igjen(!!!), våkna 06.30.0, lekte litt i senga og sov til 08.40 :D hadde altså ingen våkenperioder i natt, og det er sjelden kost! Tror snuppa har savna senga si ;)

Denne mammaen burde legge seg nå, og samle litt styrke og søvn. Forsøke rå avvenne nattamming med ganske så varierende resultat. Det tar litt på .;)

Tenker på å gjøre det samme, hvordan går man fram egentlig? :p har håpa på at hun skal slutte av seg selv, men må vel bare innse at det ikke kommer til å skje med det første :p

Tenker på å gjøre det samme, hvordan går man fram egentlig? :p har håpa på at hun skal slutte av seg selv, men må vel bare innse at det ikke kommer til å skje med det første :p
Har med en flaske med vann og forsøker smokk og vann hvis han våkner. I natt så skjærte det seg. Han var illsint i tretida fordi han ikke fikk pupp. Ga opp litt i ørska. :( Tror kanskje pappan må ta han litt på natta hvis det skal funke...

Har hørt det er lurt å la pappaen ta seg av natta når man avvenner nattamming. Vi lukter jo melk så ikke rart de blir sinna når de ikke får!

Hadde tenkt å prøve og slutte med nattamming idag, men snuppa har fått diaré :/ tenker det er best å vente til hun er helt frisk.

Hadde tenkt å prøve og slutte med nattamming idag, men snuppa har fått diaré :/ tenker det er best å vente til hun er helt frisk.
Skjønner jeg godt. Har gitt litt opp her nå. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Skjønner jeg godt. Har gitt litt opp her nå. :p

Huff :p kan de ikke bare slutte av seg selv?? Hadde gjort livet lettere :p

Bursdagfest for lillebror i dag :) Storkoste seg! Fikk spise pølse i lompe og sjokoladekake men ville ha bestemors bolle isteden ;) Da ble bestemor glad :)

Her har vi og hatt bursdagsfest for snuppa i dag, venner som kom i dag så kommer familien i morra :). Hu har fått smake på bløtekake og gulrotmuffins :)

Huff :p kan de ikke bare slutte av seg selv?? Hadde gjort livet lettere :p
He he. Hadde vel egentlig et håp om det allerede fra 6. Mnd, men den gutten her er et skikkelig puppevrak. :(

He he. Hadde vel egentlig et håp om det allerede fra 6. Mnd, men den gutten her er et skikkelig puppevrak. :(

Jeg har også hatt et håp om det! Er spent på om jeg klarer å gjennomføre, syns så synd på henne når hun gråter om natta :p

Lykke til med nattavvenning. Håper det løser seg snart! Har vært heldig der sånn sett med mine. Begge har slutta av seg selv.

Snart er det ett års dag her i huset. Eller den skal feires til svigers. Sia vi skal i dåp dagen etterpå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Idag går vi i gang med nattavvenning! Veldig spent på hvordan natta kommer til å bli :p

Lei av foreldrene til mannen nå! Godt jeg skal på jobb i morra så jeg slipper unna, og de skal besøke noen venner og overnatte i morgen kveld så er jeg riktig heldig ser jeg de ikke i det hele tatt i morra :D

Back
Topp