Leser du dette

Ut på tur med pøbel og pøbeline strx

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er første natt uten pupp overstått! Gikk sånn passelig, ble en del hyling, men mannen klarte å roe snuppa :) håper natt 2 blir litt bedre :) dere som har sluttet; hvor mange netter brukte dere?

Da er første natt uten pupp overstått! Gikk sånn passelig, ble en del hyling, men mannen klarte å roe snuppa :) håper natt 2 blir litt bedre :) dere som har sluttet; hvor mange netter brukte dere?
Så bra :) Da er det bare å fortsette! Ingen erfaring med tid det tar dessverre.

Gratulerer til England med en gutt

Da er første natt uten pupp overstått! Gikk sånn passelig, ble en del hyling, men mannen klarte å roe snuppa :) håper natt 2 blir litt bedre :) dere som har sluttet; hvor mange netter brukte dere?[/quote
Var ikke så verst det da..
Her ble det en oppvåkning i natt og jeg holdt meg hard. I dag er han blitt forkjølet så nå passet det plutselig dårlig med puppenekt. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Skulle vært på jobb men ligger fortsatt i senga :( Ikke i form. Mulig jeg ikke har blitt kvitt mykoplasmaen likevel...

Andre natt uten pupp er gjennomført, var nesten ikke gråt i det hele tatt :D mannen reiser bort imorgen, så håper egentlig hun er avvent til da, så jeg slipper å styre med det :p snuppa har også fått en ny tann, kanskje derfor hun har hatt litt diaré i helgen?

Andre natt uten pupp er gjennomført, var nesten ikke gråt i det hele tatt :D mannen reiser bort imorgen, så håper egentlig hun er avvent til da, så jeg slipper å styre med det :p snuppa har også fått en ny tann, kanskje derfor hun har hatt litt diaré i helgen?
Så bra :D

Vært ute hele dagen i fin været.

Høres deilig ut :) Stort sett tilbrakt dagen i senga og på sofaen :(
Go bedring. Ikke moro å være syk når det er fint vær ute. Ble stoppa av avisa to ganger i dag og.

Go bedring. Ikke moro å være syk når det er fint vær ute. Ble stoppa av avisa to ganger i dag og.

Stoppa av avisa? Hva ville de da? Kjedelig å være syk ja. Håper det går over snart. Skal prøve å dra på jobb i morra men om ikke det går får jeg dra til legen. Mulig jeg må ha ny antibiotikakur men en sykemelding trengs ihvertfall.

Stoppa av avisa? Hva ville de da? Kjedelig å være syk ja. Håper det går over snart. Skal prøve å dra på jobb i morra men om ikke det går får jeg dra til legen. Mulig jeg må ha ny antibiotikakur men en sykemelding trengs ihvertfall.
Først så lurte de litt om ord på dialekt her.og spurte litt. Så gikk vi å spiste is. Og der kom jammen andre journalister og ville ta bilde av gyda. Og de spurte henne om det var godt med sommer og ferie. Og hvor gammel hun var og om hun var gla i is. Så tipper farfar og farmor blir overrasket i mårra. De får den en dag senere enn oss.

Så morro med aviskjendis :) Fortsatt syk her. Vært på jobb og dro hjem igjen :( Legetime for meg og lillebror i morgen tidlig...

Sitter her og leser om momsregisrering, noe her altså... blæ

Fint vær i dag og.

Back
Topp