Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDa er første natt uten pupp overstått! Gikk sånn passelig, ble en del hyling, men mannen klarte å roe snuppahåper natt 2 blir litt bedre
dere som har sluttet; hvor mange netter brukte dere?
Oh yeah! Hipp hurraGratulerer til England med en gutt
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da er første natt uten pupp overstått! Gikk sånn passelig, ble en del hyling, men mannen klarte å roe snuppahåper natt 2 blir litt bedre
dere som har sluttet; hvor mange netter brukte dere?[/quote
Var ikke så verst det da..
Her ble det en oppvåkning i natt og jeg holdt meg hard. I dag er han blitt forkjølet så nå passet det plutselig dårlig med puppenekt.![]()
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hurra for nyprinsenGratulerer til England med en gutt
Skulle vært på jobb men ligger fortsatt i sengaIkke i form. Mulig jeg ikke har blitt kvitt mykoplasmaen likevel...
Så braAndre natt uten pupp er gjennomført, var nesten ikke gråt i det hele tattmannen reiser bort imorgen, så håper egentlig hun er avvent til da, så jeg slipper å styre med det
snuppa har også fått en ny tann, kanskje derfor hun har hatt litt diaré i helgen?
Høres deilig utVært ute hele dagen i fin været.
Go bedring. Ikke moro å være syk når det er fint vær ute. Ble stoppa av avisa to ganger i dag og.Høres deilig utStort sett tilbrakt dagen i senga og på sofaen
![]()
Stoppa av avisa? Hva ville de da? Kjedelig å være syk ja. Håper det går over snart. Skal prøve å dra på jobb i morra men om ikke det går får jeg dra til legen. Mulig jeg må ha ny antibiotikakur men en sykemelding trengs ihvertfall.Go bedring. Ikke moro å være syk når det er fint vær ute. Ble stoppa av avisa to ganger i dag og.
Først så lurte de litt om ord på dialekt her.og spurte litt. Så gikk vi å spiste is. Og der kom jammen andre journalister og ville ta bilde av gyda. Og de spurte henne om det var godt med sommer og ferie. Og hvor gammel hun var og om hun var gla i is. Så tipper farfar og farmor blir overrasket i mårra. De får den en dag senere enn oss.Stoppa av avisa? Hva ville de da? Kjedelig å være syk ja. Håper det går over snart. Skal prøve å dra på jobb i morra men om ikke det går får jeg dra til legen. Mulig jeg må ha ny antibiotikakur men en sykemelding trengs ihvertfall.