Leser du dette

Her funker tannbørst og andre spennende ting i blant, men ikke idag! Blir fint når hun begynner i bhg, så får de stå for de fleste bleieskiftene, haha :P

Tungstartet idag, er så utrlig kjedelig å pakke flyttelass..

Bruker ikke stellebordet vi. Han holder seg ikke i ro. :p skifter for det meste med han stående. Ved bæsj så spyler jeg han sittende i vasken. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Herlig :) Her er det også gutter å spør etter jentungen, og jenter som spør etter eldste hehe
De var så søte der de sto. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker ikke stellebordet vi. Han holder seg ikke i ro. :p skifter for det meste med han stående. Ved bæsj så spyler jeg han sittende i vasken. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Snuppa setter seg bare ned når jeg prøver å ta på bleia mens hun står :p heldigvis ikke like umulig hver dag da :)

Guri så svart man blir av trykksverte...
Stina, er det noe trykkeri her i byen?

Snuppa setter seg bare ned når jeg prøver å ta på bleia mens hun står :p heldigvis ikke like umulig hver dag da :)

Min lille reiser seg ikke, så her er bare problemet at han skal rulle av stellematta for å få tak i noe som ligger ved siden av, og blir selvsagt illsint når jeg snur han tilbake :p

Synes godt at minsten kan drøye litt med mer gåing, vil gjerne at han sitter i ro til vi er ferdig flyttet iallefall :p

Har akkurat levert bilen på verksted for bytte av bremser og klosser... vi trodde det var hjulageret, men så trodde han fra verkstedet at det var bremsene og at de burde bli byttet med en gang, så måtte fikse det.. Håper bare det er bremsene så det problemet er fiksa... Bilen lager en veeldig rar lyd. Så må kanskje ta toget inn til oslo på mandagsmøte i dag :/

Har akkurat levert bilen på verksted for bytte av bremser og klosser... vi trodde det var hjulageret, men så trodde han fra verkstedet at det var bremsene og at de burde bli byttet med en gang, så måtte fikse det.. Håper bare det er bremsene så det problemet er fiksa... Bilen lager en veeldig rar lyd. Så må kanskje ta toget inn til oslo på mandagsmøte i dag :/

Utrolig kjedelig :( Får håpe det "bare" er bremsene da, at ikke det baller på seg, kan fort bli dyrt.

Æsj så kjedelig. Håper det ikke er noe mer.

Et skap med glass tømt, hver så god neste :p

Da har jeg handla, mannen har vaska båten, og taket på rommet til lillebror har fått et strøk maling. That's it for today :p

Og jeg har siden sist jeg skrev ikke gjort en døyt. Eller, jo jeg var ute med søpla :p

Det var bare bremsene.. jooohooo... "bare" 4000.- rett ut :p
Når sitter jeg endelig i sofaen, har vært på mandagsmøte i Oslo med mine vakre kolleger :)

Back
Topp