Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det. Alt er ihvertfall klart, nå skal bare jobben gjøresDa er det bare å glede seg til dere får ordnet med barnerommet kattemamma. Kanskje det blir ordnings.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Kjempebra! Grunn til å være stoltwohoo... Tatt bilder og veid meg i dag.. gått ned 6,5kg siden påske og nesten alle strekkmerkene mine er borte pga den kremen jeg bruker![]()
Mulig det. Alt er ihvertfall klart, nå skal bare jobben gjøresOg hjelper sånn på når man er så sliten fra før...
Litt søtt og tidlig å få gutter på døra som spør etter gyda.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nå er det ihvertfall skrapa og pussa! Nå skal det bare vaskes over med klut så kan malinga begynne. Skal bli deilig å få soverommet tilbakeFøler med deg..
Nå er det ihvertfall skrapa og pussa! Nå skal det bare vaskes over med klut så kan malinga begynne. Skal bli deilig å få soverommet tilbake![]()
Nå er det ihvertfall skrapa og pussa! Nå skal det bare vaskes over med klut så kan malinga begynne. Skal bli deilig å få soverommet tilbake![]()
Må stå på så håper jeg det blir bedre søvn når lillebror flytter ut sv soverommet vårt! Hjelper med motivasjonFlink du er![]()
Når er flyttedagen?Ny dag, idag blir det pakking
Når er flyttedagen?
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Skal nok bli deilig å bli ferdig med detJeg må være ute innen den 1. juli, og imorgen kan jeg hente nøklene til leiligheten, så starter så fort som mulig hehe
Skal nok bli deilig å bli ferdig med det![]()
Haha! Her har vi fått en liten orm på stellebordet. Pleier å hjelpe å gi han noe han kan studere, da er han kanskje rolig lenge nok til at jobben kan bli gjortÅ skifte bleier er virkelig en tålmodigetsprøve for tiden.. Får gang på gang bekreftet at jeg ikke er spesielt tålmodig![]()