Leser du dette

Her sitter jeg med et glass vin og koser meg med litt tv :)

Generelt avslappende for augustjentene 7 kveld. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Begynte å lese fifty igjen for to dager sia. Og er halveis bok to. Nå blir det film og et glass vin

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sitter og prøver å tenke ut noe smart sånn at jeg kan få booka litt ekstra kurs nå i sommer

God natt. :)

God morgen! Eller, jeg får sove litt til. Jeg var oppe med lillebror i natt så da var avtalen at mannen sto opp med dem når de våkna ;)

Sovet i egen seng fra 2300-0600! Jeg lå inne sammen med ham på gjesteseng i nyrommet hans. Ammet han kl. 2400 og la han tilbake i senga si.Ammet igjen kl. 0600, da fikk han ligge å kose i senga mi. <3

Sovet i egen seng fra 2300-0600! Jeg lå inne sammen med ham på gjesteseng i nyrommet hans. Ammet han kl. 2400 og la han tilbake i senga si.Ammet igjen kl. 0600, da fikk han ligge å kose i senga mi. <3
Heldiggris! Det hørtes skikkelig deilig ut ;)

Her la sambo mathea kl 19, hu våkna en gang kl 22 for litt trøst, sov til kl 07... Selvfølgelig på HANS natt.. hehe... håper hu fortsetter det det

Formen er absolutt mye mye bedre så idag blir det ut på tur :)

Ha ha ha. Juletikker leon?:P

Heldige dere med sovebabyer! Her våkner O hver natt og har problemer med å sovne igjen. Tror det er utviklingssprang på gang... Måtte det bare snart ta slutt!

Heldige dere med sovebabyer! Her våkner O hver natt og har problemer med å sovne igjen. Tror det er utviklingssprang på gang... Måtte det bare snart ta slutt!
Tør ikke kalle min en sovebaby riktig ennå i tilfelle dette var et blaff. :p han sovnet kl. 2200 og spiste to ganger etter det. ;)

Tør ikke kalle min en sovebaby riktig ennå i tilfelle dette var et blaff. :p han sovnet kl. 2200 og spiste to ganger etter det. ;)

Min sovner ihvertfall greit hver kveld når han legges. Det er deilig. Og fant trikset for å få han til å sovne igjen på natta: Legge han på nytt! Opp av senga, skifte bleie, ned i senga, nattanuss, si god natt og sov godt, gå ut. Fungerte som bare det :p Ulempen er at jeg må gå ut av rommet så blir å sove på gjesterommet...

Misunner dere som har babyer som sover.. Her menes det åpenbart at søvn er for tullinger eller noe slikt.

Ja ikke sant...

Back
Topp