Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldiggris! Det hørtes skikkelig deilig utSovet i egen seng fra 2300-0600! Jeg lå inne sammen med ham på gjesteseng i nyrommet hans. Ammet han kl. 2400 og la han tilbake i senga si.Ammet igjen kl. 0600, da fikk han ligge å kose i senga mi. <3
Tør ikke kalle min en sovebaby riktig ennå i tilfelle dette var et blaff.Heldige dere med sovebabyer! Her våkner O hver natt og har problemer med å sovne igjen. Tror det er utviklingssprang på gang... Måtte det bare snart ta slutt!
Min sovner ihvertfall greit hver kveld når han legges. Det er deilig. Og fant trikset for å få han til å sovne igjen på natta: Legge han på nytt! Opp av senga, skifte bleie, ned i senga, nattanuss, si god natt og sov godt, gå ut. Fungerte som bare detTør ikke kalle min en sovebaby riktig ennå i tilfelle dette var et blaff.han sovnet kl. 2200 og spiste to ganger etter det.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Men mamma det er så mye som skjer... jeg kan jo ikke gå glipp av noe! Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammelMisunner dere som har babyer som sover.. Her menes det åpenbart at søvn er for tullinger eller noe slikt.