Leser du dette

Da er det bare å glede seg til dere får ordnet med barnerommet kattemamma. Kanskje det blir ordnings. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

wohoo... Tatt bilder og veid meg i dag.. gått ned 6,5kg siden påske og nesten alle strekkmerkene mine er borte pga den kremen jeg bruker :)

Grattis Missoz :)
Skulle gjerne prøvd den kremen, men det må nok drøye til jeg er ferdig med flytting og ferie.

Da er det bare å glede seg til dere får ordnet med barnerommet kattemamma. Kanskje det blir ordnings. ;)

Mulig det. Alt er ihvertfall klart, nå skal bare jobben gjøres :p Og hjelper sånn på når man er så sliten fra før...

Litt søtt og tidlig å få gutter på døra som spør etter gyda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt søtt og tidlig å få gutter på døra som spør etter gyda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Herlig :) Her er det også gutter å spør etter jentungen, og jenter som spør etter eldste hehe

Nå er det ihvertfall skrapa og pussa! Nå skal det bare vaskes over med klut så kan malinga begynne. Skal bli deilig å få soverommet tilbake :)

Flink du er :)

Nå er det ihvertfall skrapa og pussa! Nå skal det bare vaskes over med klut så kan malinga begynne. Skal bli deilig å få soverommet tilbake :)

Så digg.. Bare noen dager igjen så kan du sove igjen :)

Ny dag, idag blir det pakking

Når er flyttedagen?

Jeg må være ute innen den 1. juli, og imorgen kan jeg hente nøklene til leiligheten, så starter så fort som mulig hehe

Å skifte bleier er virkelig en tålmodigetsprøve for tiden.. Får gang på gang bekreftet at jeg ikke er spesielt tålmodig :p

Å skifte bleier er virkelig en tålmodigetsprøve for tiden.. Får gang på gang bekreftet at jeg ikke er spesielt tålmodig :p
Haha! Her har vi fått en liten orm på stellebordet. Pleier å hjelpe å gi han noe han kan studere, da er han kanskje rolig lenge nok til at jobben kan bli gjort ;) Eventuelt blir det bæsj overalt :p

Her er tannbørsten en grei hjelp ved bleieskift, han "pusser" og jeg skifter ;)

Back
Topp