Leser du dette

På jobb. Her er det stille og behagelig. Ikke verst å sitte plantet i sofa og se tv og spise snacks når man er på jobb. Kveldens aktivitet blir å sitte å se game og thrones med ungdommene. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

På jobb. Her er det stille og behagelig. Ikke verst å sitte plantet i sofa og se tv og spise snacks når man er på jobb. Kveldens aktivitet blir å sitte å se game og thrones med ungdommene. :p

Høres ut som en fin jobb :) Er alenemor i kveld til i morgen ettermiddag/kveld. Mannen henter båt vi skal låne i sommer :D

Høres ut som en fin jobb :) Er alenemor i kveld til i morgen ettermiddag/kveld. Mannen henter båt vi skal låne i sommer :D
Godt med litt alenetid også. ;)

Åhå! :P Kjenner at det skal bli litt godt å komme igang med jobb igjen. En gang i august :P

Artig å se deg her inne litt Sorciere. ;) Fikk sånn flashback til "å ta en runde" tida når jeg så varslene mine.;)

Vært noen dager uten dataen min da biosen kuttet, heldigvis har man naboer som kan hjelpe :D

Skulle vært barnevakt i kveld, men siden formen ikke er på topp så ble det ikke.

Har tre gratis leiefilmer etter å ha kjøpt supermix til ungene, så er ikke bare gærnt :p

Skulle vært barnevakt i kveld, men siden formen ikke er på topp så ble det ikke.

Har tre gratis leiefilmer etter å ha kjøpt supermix til ungene, så er ikke bare gærnt :p
Kjøpte supermix men glemte å ta vare på koden. :p

På jobb. Fri fra hus, mann og barn. Veldig avslappende. :p

Vi har spist biff! Ingenting på tv, så jeg trykker på paden mens mannen ser dokumentar..

Back
Topp