Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ekstremvær som forfølger deg! Det er du som står bak den globale oppvarmingaDet kan jo selvfølgelig være en mulighet
Og, sånn til ettertanke, det er sjeldent det er bare varmen som kommer etter meg haha.
Noen som fikk med seg massesnøfallet på sørlandet for 6,5 år siden? Da bodde jeg der![]()
Så kos da.Så, da var snuppa i seng! Jeg venter på en venninne som kommer hvert øyeblikk, hun skal bo her i 2 dager, der blir kos!![]()
Hvordan var det?Straks ta med O på hilsepådag i barnehagen.
Kjente de fleste ansatte fra før men ei ny ei. Var fire av de nye barna som kom. Hun ene kjenner jeg fra før, samme barselgruppe og vi har barn på stor avdeling sammenHvordan var det?
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Haha! Ekstremvær som forfølger deg! Det er du som står bak den globale oppvarminga![]()
Så herlig. Gleder mef til neste onsdag når vi skal på besøk. Håper det går like bra.Kjente de fleste ansatte fra før men ei ny ei. Var fire av de nye barna som kom. Hun ene kjenner jeg fra før, samme barselgruppe og vi har barn på stor avdeling sammenDe blir de to minste der, ellers to barn til fra 2012 født i mars. Og resten er 2011. Oliver var nysgjerrig og koste med de ansatte, blir nok ikke noe problem med innkjøringa der nei
![]()
Det går sikkert kjempefintSå herlig. Gleder mef til neste onsdag når vi skal på besøk. Håper det går like bra.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Tror nok jeg trenger endel mer før jeg er i målHa ha ha. Gratulerer med halveis. Plutselig så går det unna med innleggene.![]()
Hihi! Må nok fortsette å øke påGrattis med 3000Går så det griner detta
![]()
Hihi! Må nok fortsette å øke påNatta jenter!
Krysser fingrene for detGod nattMinsten har sovet i en time nå og det ser ut til å vare *bank i bordet*
Krysser fingrene for detMin sover også nå. Måtte det vare mange timer!
Hjalp ikkeKrysser for din![]()
Hjalp ikke![]()