Leser du dette

Ja, derfor jeg også vil planlegge. Bruker MASSE penger på mat. Mye unødvendig. Vil heller spare de pengene så vi kan bruke dem på noe annet, som feks det badet med badekar jeg drømmer om :p

Veldig kjekt med de pengene man kan spare ja.

Trøtt... Mannen som skulle ta seg av O i natt så jeg kunne sove før jobb gjorde en særdeles dårlig jobb :(

gud bedre som jeg hater at ting ikke går som planlagt!
Han som skulle kjøre så jeg fikk handlet før skolen er ferdig for dagen ringte nettopp, han har istedet for å avtale nærmere med meg gått å lagt seg etter å ha sendt ungene sine på skolen, så nå blir det ikke handling i dag likevel :(

Da er mannen med lillegutt i svømmehall, og jeg har huset for meg selv. Har store planer om å rydde vaske. Må bare få den feite ræva mi ut av stolen. :P

gud bedre som jeg hater at ting ikke går som planlagt!
Han som skulle kjøre så jeg fikk handlet før skolen er ferdig for dagen ringte nettopp, han har istedet for å avtale nærmere med meg gått å lagt seg etter å ha sendt ungene sine på skolen, så nå blir det ikke handling i dag likevel :(
Nei så utrolig dumt :(

Måtte du ta han allikevel? :(
Rommet jeg sov på ligger vegg i vegg med vårt så hører han jo. La meg rett før kl 22, og var innom to ganger rett rundt kl 22 da han våkna. Mannen hadde tatt med babycallen opp for å se film, men tenkte jeg kunne gå siden jeg ikke hadde sovna ennå. Så litt senere begynner han å hyle. Ingenting skjer.... så jeg går selvsagt inn, han er tett og trenger å få rensa nesa litt. Snakker da inn i babycallen og sier han må komme, ingen respons... går opp og finner ut at han har glemt å skru på foreldreenheten så han har ikke hørt noe... Så selvsagt oppvåkning hver gang han våkner videre. Så i 1230 tida hyler han uten å falle til ro. Jeg viser mannen den eneste metoden jeg vet om som virker for å få roa han. Så hører jeg igjen hyl en liten times tid senere, stopper ikke.... går inn å finner at mannen ikke gjør som jeg sa. Da tar jeg over og prøver å roe han der jeg sover (som ikke går...) tilslutt (kl 2) får jeg mannen til å gjøre som jeg sa, han sovner rimelig kjapt, og jeg får hele 3 timers søvn før amming kl 5 og jeg står opp kl 0530.... Så ja, det fungerte jo supert :(

Så kjedelig kattemamma! Det er så typisk. Får håpe du får en bedre natt i natt.

Så kjedelig kattemamma! Det er så typisk. Får håpe du får en bedre natt i natt.
Ja... I natt må jeg ta han uansett siden mannen skal på jobb. Og så skal jeg være hjemme med begge i morgen, planleggingsdag i barnehagen, så håper jeg får litt søvn så jeg overlever...

Håper på gåtur i kveld.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Plages av varme igjen... Hva gjør jeg galt? Flytter stadig lengre nord men...

Njææ, blir antagelig litt for nærme elementer jeg ikke ønsker i livet mitt :) Men, jeg suser antagelig forbi til neste år når vi skal på ferie hehe

Får stikke innom da ;)

Det kan jo selvfølgelig være en mulighet :)

Og, sånn til ettertanke, det er sjeldent det er bare varmen som kommer etter meg haha.
Noen som fikk med seg massesnøfallet på sørlandet for 6,5 år siden? Da bodde jeg der ;)

Prøver å få tiden til å gå til leggetid, vært alene med snuppa hele dagen, og jeg er trøtt

Sliten.no Skrekkelig tungt med denne varmen, blir leie og kjeie unger ut av det..

Så, da var snuppa i seng! Jeg venter på en venninne som kommer hvert øyeblikk, hun skal bo her i 2 dager, der blir kos! :D

Back
Topp