Leser du dette

Ne begynner det å blitt kjøligere og minsten kvikner godt til :(

Det kan jo selvfølgelig være en mulighet :)

Og, sånn til ettertanke, det er sjeldent det er bare varmen som kommer etter meg haha.
Noen som fikk med seg massesnøfallet på sørlandet for 6,5 år siden? Da bodde jeg der ;)
Haha! Ekstremvær som forfølger deg! Det er du som står bak den globale oppvarminga :p

Så, da var snuppa i seng! Jeg venter på en venninne som kommer hvert øyeblikk, hun skal bo her i 2 dager, der blir kos! :D
Så kos da. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hvordan var det? :)

Kjente de fleste ansatte fra før men ei ny ei. Var fire av de nye barna som kom. Hun ene kjenner jeg fra før, samme barselgruppe og vi har barn på stor avdeling sammen ;) De blir de to minste der, ellers to barn til fra 2012 født i mars. Og resten er 2011. Oliver var nysgjerrig og koste med de ansatte, blir nok ikke noe problem med innkjøringa der nei :)

Kjente de fleste ansatte fra før men ei ny ei. Var fire av de nye barna som kom. Hun ene kjenner jeg fra før, samme barselgruppe og vi har barn på stor avdeling sammen ;) De blir de to minste der, ellers to barn til fra 2012 født i mars. Og resten er 2011. Oliver var nysgjerrig og koste med de ansatte, blir nok ikke noe problem med innkjøringa der nei :)
Så herlig. Gleder mef til neste onsdag når vi skal på besøk. Håper det går like bra. :)

Så herlig. Gleder mef til neste onsdag når vi skal på besøk. Håper det går like bra. :)

Det går sikkert kjempefint :-) O har aldri vist tegn på separasjonsangst, og ikke eldste heller, og begge er nysgjerrige på nye mennesker og ting så blir veldig overrasket om det blir noe problem.

Ha ha ha. Gratulerer med halveis. Plutselig så går det unna med innleggene. :P

Grattis med 3000 :) Går så det griner detta :)

Krysser fingrene for sovende babyer.;)

Back
Topp