Ut å handle....
Det må jeg imorgen.. Ordnet med sjåfør så må bare stille hehe, satser på at formen tar seg opp i løpet av natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut å handle....
Håper det snur for han snart da. Ikke greit å være syk. Jeg synes tv er en ok ting når de er syk, så lenge de får roet huet sitt innimellom, og ikke glor hele dagen.I dag har jammen den tven vært redninga. Helt utslitt jeg...Og sikkert han også. Er heldigvis feberfri i dag og ingen mat har kommet opp igjen!
Håper det går fort over!Du milde himmel, kommer til å få kjørt meg...
Jeg har vært så heldig å få farangen og er alene uten mulighet for avlastning..
Må være min egen sjåfør jeg... men fikk heldigvis dratt på egenhånd så da gikk det unnaDet må jeg imorgen.. Ordnet med sjåfør så må bare stille hehe, satser på at formen tar seg opp i løpet av natten.
Ser ut til at han er bedre nå heldigvisHåper det snur for han snart da. Ikke greit å være syk. Jeg synes tv er en ok ting når de er syk, så lenge de får roet huet sitt innimellom, og ikke glor hele dagen.
Luksus restaurant det derInne for kveldens første ekstra servering.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Må være min egen sjåfør jeg... men fikk heldigvis dratt på egenhånd så da gikk det unna![]()
Ja det er gourmetmat.Luksus restaurant det der![]()
Ja da har du ikke så mye valgHar hverken lappen eller bil og bor 2 mil fra nærmeste butikk så ehm ja![]()
Ja da har du ikke så mye valgMå planlegges nøye da.
Men deilig når det er gjort tenker jeg!Jaa, har skrevet en handleliste lang som syv vonde årDet kommer til å kjennes på kontoen for å si det slik hehe
Men deilig når det er gjort tenker jeg!
Joda, deilig med fulle skap og skuffer, samt fryser fylt til bristepunktet hehe.
Hadde vært kjekt om det var sånn her i huset... Altfor mye dag-til-dag shopping. Men håper det blir bedre nå når jeg tvangsinnfører middagsplanlegging![]()
Hehe blir gjerne det jaDet er utroligdeilig, selv om det innebærer en del sortering, kløe i hodet, stabling, tømming og stabling på nutt igjen, for an ev eller annen grunn så klarer jeg hver gang å handle litt for mye iforhold til hva jeg har plass til hehe.
Hehe blir gjerne det jaFlink er du uansett!
Ja, derfor jeg også vil planlegge. Bruker MASSE penger på mat. Mye unødvendig. Vil heller spare de pengene så vi kan bruke dem på noe annet, som feks det badet med badekar jeg drømmer omHar heldigvis blitt en vane
Og hvis jeg setter meg ned å regner på det så er det antagelig den best betalte timen jeg har hver mnd, den jeg bruker på å gå igjennom middagsplanene og skrive skikkelige handlelister hehe, anslår at jeg sparer fort en tuselapp eller to på det.