Leser du dette

I dag har jammen den tven vært redninga. Helt utslitt jeg... :( Og sikkert han også. Er heldigvis feberfri i dag og ingen mat har kommet opp igjen!
Håper det snur for han snart da. Ikke greit å være syk. Jeg synes tv er en ok ting når de er syk, så lenge de får roet huet sitt innimellom, og ikke glor hele dagen.

I dag har jeg fått trent, og kjenner at energien ble bedre med en gang. :) Jogget 8 km. :)

Inne for kveldens første ekstra servering. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håper det snur for han snart da. Ikke greit å være syk. Jeg synes tv er en ok ting når de er syk, så lenge de får roet huet sitt innimellom, og ikke glor hele dagen.
Ser ut til at han er bedre nå heldigvis :) Får håpe natta blir bedre for han. Jeg skal sove på gjesterommet og mannen skal ta seg av han siden jeg skal opp tidlig på jobb i morra... spent på hvordan det går sidem det omtrent alltid er jeg som tar meg av nattarbeidet!

Må være min egen sjåfør jeg... men fikk heldigvis dratt på egenhånd så da gikk det unna ;)

Har hverken lappen eller bil og bor 2 mil fra nærmeste butikk så ehm ja :p

Ja da har du ikke så mye valg :p Må planlegges nøye da.

Jaa, har skrevet en handleliste lang som syv vonde år :p Det kommer til å kjennes på kontoen for å si det slik hehe

Så ammes det igjen da. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hadde vært kjekt om det var sånn her i huset... Altfor mye dag-til-dag shopping. Men håper det blir bedre nå når jeg tvangsinnfører middagsplanlegging ;)

Det er utroligdeilig, selv om det innebærer en del sortering, kløe i hodet, stabling, tømming og stabling på nutt igjen, for an ev eller annen grunn så klarer jeg hver gang å handle litt for mye iforhold til hva jeg har plass til hehe.

Det er utroligdeilig, selv om det innebærer en del sortering, kløe i hodet, stabling, tømming og stabling på nutt igjen, for an ev eller annen grunn så klarer jeg hver gang å handle litt for mye iforhold til hva jeg har plass til hehe.
Hehe blir gjerne det ja ;) Flink er du uansett!

Hehe blir gjerne det ja ;) Flink er du uansett!

Har heldigvis blitt en vane :)
Og hvis jeg setter meg ned å regner på det så er det antagelig den best betalte timen jeg har hver mnd, den jeg bruker på å gå igjennom middagsplanene og skrive skikkelige handlelister hehe, anslår at jeg sparer fort en tuselapp eller to på det.

Har heldigvis blitt en vane :)
Og hvis jeg setter meg ned å regner på det så er det antagelig den best betalte timen jeg har hver mnd, den jeg bruker på å gå igjennom middagsplanene og skrive skikkelige handlelister hehe, anslår at jeg sparer fort en tuselapp eller to på det.
Ja, derfor jeg også vil planlegge. Bruker MASSE penger på mat. Mye unødvendig. Vil heller spare de pengene så vi kan bruke dem på noe annet, som feks det badet med badekar jeg drømmer om :p

Back
Topp