Leser du dette

Lillemann har fortsatt feber, kasta opp to ganger i dag og har våkna mye i kveld. Kan nok bli en slitsom natt...

Lillemann har fortsatt feber, kasta opp to ganger i dag og har våkna mye i kveld. Kan nok bli en slitsom natt...

Stakkars liten :( Her har minsten endelig sovnet...

Jauda. Kokeilua liksom. X)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

ny dag, starter med å "krangle" de to store ut døren for at de skal rekke bussen :(

Jaa, er skikkelig pyton når begge de to store setter seg på bakbena, men, med tanke på at ingen av de er tenåringer enda, så kan jeg vel bare forvente at det blir verre hehe.

Har kapitulert og satt på drømmehagen til O. Første gang jeg har satt på tv til han... Stort sett bare sutring siden han våkna. Fått i seg litt grøt. Må få spist og drukket kaffe...

Har kapitulert og satt på drømmehagen til O. Første gang jeg har satt på tv til han... Stort sett bare sutring siden han våkna. Fått i seg litt grøt. Må få spist og drukket kaffe...
Ser han på når du setter på? Marie viser ingen intr.. Har prøvd å sette på, hu snur se mot tv da d er musikk, og så fortsetter hu m sitt;)

Her er TV uinterresant, men heldigvis lett å underholde og leiker fint på egenhånd :-)

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app

Her er TV uinterresant, men heldigvis lett å underholde og leiker fint på egenhånd :-)

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Her er det ikke så spennende hvis det ikke er fantorangen. Tror kanskje det er vi som har hypet om fantorangen med å bli ivrig hver gang han kommer på. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

I dag har jammen den tven vært redninga. Helt utslitt jeg... :( Og sikkert han også. Er heldigvis feberfri i dag og ingen mat har kommet opp igjen!

Du milde himmel, kommer til å få kjørt meg...

Jeg har vært så heldig å få farangen og er alene uten mulighet for avlastning..

Takk, håper det jeg også :p

Back
Topp