kattemamma
Lei av å elske
Lillemann har fortsatt feber, kasta opp to ganger i dag og har våkna mye i kveld. Kan nok bli en slitsom natt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillemann har fortsatt feber, kasta opp to ganger i dag og har våkna mye i kveld. Kan nok bli en slitsom natt...
Blæ så kjedelig.kokeilua...
HahaJauda. Kokeilua liksom. X)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Har blitt tett stakkarStakkars litenHer har minsten endelig sovnet...
Kjedelig... Her har natta som jeg frykta bestått av lite søvn... Han fikk heldigvis sove et par timer til nå på morgenen. Våkna nå.ny dag, starter med å "krangle" de to store ut døren for at de skal rekke bussen![]()
Ser han på når du setter på? Marie viser ingen intr.. Har prøvd å sette på, hu snur se mot tv da d er musikk, og så fortsetter hu m sittHar kapitulert og satt på drømmehagen til O. Første gang jeg har satt på tv til han... Stort sett bare sutring siden han våkna. Fått i seg litt grøt. Må få spist og drukket kaffe...
Ja det ble stille i stuaSer han på når du setter på? Marie viser ingen intr.. Har prøvd å sette på, hu snur se mot tv da d er musikk, og så fortsetter hu m sitt![]()
Pleier å være slik her også men ikke når stakkaren er tett og knapt har sovt på nattaHer er TV uinterresant, men heldigvis lett å underholde og leiker fint på egenhånd![]()
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Her er det ikke så spennende hvis det ikke er fantorangen. Tror kanskje det er vi som har hypet om fantorangen med å bli ivrig hver gang han kommer på.Her er TV uinterresant, men heldigvis lett å underholde og leiker fint på egenhånd![]()
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Æsj... God bedring, håper du blir fort frisk!Du milde himmel, kommer til å få kjørt meg...
Jeg har vært så heldig å få farangen og er alene uten mulighet for avlastning..