Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får lage deg leveggJeg vil solemeg men det blåser så fælt.
Kanskje hun dupper litt snart da så kan du også ta deg en dupp.Jeg er trøtt! Snuppa var så flink å sove igår kveld, men våkna rundt 4 og ville ikke sove mer.. Jaja, er hvertfall ikke så fryktelig varmt ute, og godt er det![]()
Stikker innom fra kontoret for å si at det er kjedelig å sitte inne når sola skinner ute![]()
D tenker je. Er veldig gla for at je kan være mye ute i min jobbStikker innom fra kontoret for å si at det er kjedelig å sitte inne når sola skinner ute![]()
Får vel bare ta med pcen utD tenker je. Er veldig gla for at je kan være mye ute i min jobbbegynner igjen om en uke
Gjør dFår vel bare ta med pcen ut![]()
Forsker. I transport optimeringGjør dhva jobber du m?
Forsker. I transport optimering![]()
Omtrent noe sånt, men jobber med store, gjerne ganske komplekse problem, feks lage plan for supplyskipene som leverer forsyninger til riggene i Nordsjøen. Hvor mange skip trengs hvilke rigger skal besøkes av hvilket skip nårVil det i teorien si at du er en sånn som kan si hva som er optimalt i forhold til å transportere noe fra A til Å? Type asfalt med båt fra sigerfjorden til leknes, eller med bil fra sigerfjorden til leknes?