Leser du dette

Veldig vått ute her i dag, herlig! Det trengs for å få rensket litt opp i luften. Vask av vinterklær står på programmet i dag.

Jeg er trøtt! Snuppa var så flink å sove igår kveld, men våkna rundt 4 og ville ikke sove mer.. Jaja, er hvertfall ikke så fryktelig varmt ute, og godt er det :P

Jeg er trøtt! Snuppa var så flink å sove igår kveld, men våkna rundt 4 og ville ikke sove mer.. Jaja, er hvertfall ikke så fryktelig varmt ute, og godt er det :P
Kanskje hun dupper litt snart da så kan du også ta deg en dupp. :);)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Den store bleiedagen i dag... Vi har til nå skiftet 3 skitbleier, og av odøren å bedømme må jeg straks ta nr fire...

Rolf gikk et skritt uten å holde seg, nå begynner vi intensiv trening hehe

Her har trym begynt å slippe seg og stå litt. Kanskje inspirert over ene kameraten ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra Atannia :)

Forsker. I transport optimering :p

Vil det i teorien si at du er en sånn som kan si hva som er optimalt i forhold til å transportere noe fra A til Å? Type asfalt med båt fra sigerfjorden til leknes, eller med bil fra sigerfjorden til leknes?

Vil det i teorien si at du er en sånn som kan si hva som er optimalt i forhold til å transportere noe fra A til Å? Type asfalt med båt fra sigerfjorden til leknes, eller med bil fra sigerfjorden til leknes?
Omtrent noe sånt, men jobber med store, gjerne ganske komplekse problem, feks lage plan for supplyskipene som leverer forsyninger til riggene i Nordsjøen. Hvor mange skip trengs hvilke rigger skal besøkes av hvilket skip når :p

Joda, regnet med det var i litt større skala enn asfalttransport hehe, var bare eksempelet jeg kom på i farten :p

Back
Topp