Leser du dette

Nå er alt pakka i koffert og skal snart pakkes ut i bilen :) 0330 kjører vi i morra tidlig

God tur :) Blir vel noe slikt på oss også når vi skal til vesterålen om en mnd

Krysser for at minsten snart sover så jeg kan få en halvtimes tid for meg selv før leggetid..

Kjenner at det skal bli deiligt å legge seg, gruer meg til å stå opp så tidlig... men er jo en god grunn da :)

Der sovnet han, det hjalp visst å skrive her hehe.

Da er lillegutt sovnet. Ble en liten dupp i femtida så da holdt han det gående. Har vært på bursdag og jeg har vært flink og holdt meg unna alle kakene :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God morgen! Da sitter jeg på kjøkkenet i sola med frokosten og skal straks avgårde på jobb. Ha en fin dag alle sammen :)

God morgen (formiddag) jenter :)

Ute har det dårlige været kommet, og godt er det, inne er kaffekannen snart tom og må fylles opp igjen...

Vondt i ryggen.. Lurer på hvordan jeg har ligget i natt, helt stiv fra korsryggen og helt ned i halebenet.

Titter innom, og sier at morgenstund har gull i munn. :cool:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nettopp funnet ut at barnehagen har planleggingsdager torsdag og fredag. Hva skal jeg finne på med storesøster på torsdag tro??

Æsj... får strekke litt på kroppen da og håpe det hjelper!

Gjorde et forsøk på det, tok to ibux og nå er det ikke vondt lenger, for bare forsøke å komme meg i gang med mer bevegelse så forhåpentligvis går det over.

Back
Topp