Leser du dette

Nydelig vær nok en gang. Lille ligger og dupper inne.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi får sola inn på rommet til mathea og, er pr nå 25grader der inne :(

Noen timer på tivoli tar på gitt... Håper minsten snart finner roen så hodet mitt får litt hvile

Sitter i bilen på vei til hytta. I. sover. Spent på om v8 får han til å sove når vi kommer frem om en drøy time. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Spiser blåbær med fløte og ser på tv her :)

Rullegardina nede hele dagen og vinduet oppe. Det hjelper litt her iallfall. :)

Får prøve det, har vindu oppe hele dagen, men har rullegardina oppe på dagen når hu sover der inne

Hvis noen har tips til hvordan få eldste til å sove.... Kom med dem! Han virrer rundt på rommet og styrer ivei. Klarer ikke finne roen.

Jo, den helga det ikke passer å bli syk. Hva blir man. Jo syk. Feber og går på penicillin. Noe min mage ikke tåler. Og skal i konfirmasjon på søndag. Hmpbnhhh

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjørt til Kristiansand, kommer til mamma og synes lillemann er litt varm. Tenker han har blitt varm i bilen men kjennes fortsatt varm ut etter å ha blitt "lufta" litt. 39.5 i feber... Heldigvis like blid. Fått pupp og vann så håper vi han er bedre i morra!

Jeg og mannen har vært ute å spist middag, alene!!! :D mamma var barnevakt, og betalte maten ;) var skikkelig deilig med litt tid til bare oss, var bare borte to timer, men det gjorde godt :) snuppa var selvfølgelig vanskelig som vanlig, så hun var våken når vi kom hjem, heldigvis er hun sovna nå :)

Jeg og mannen har vært ute å spist middag, alene!!! :D mamma var barnevakt, og betalte maten ;) var skikkelig deilig med litt tid til bare oss, var bare borte to timer, men det gjorde godt :) snuppa var selvfølgelig vanskelig som vanlig, så hun var våken når vi kom hjem, heldigvis er hun sovna nå :)
Hørtes fantastisk deilig ut ;)

Er vel pokka nødt å innse at det ikke blir konfirmasjon i mårra. Surt.

Er vel pokka nødt å innse at det ikke blir konfirmasjon i mårra. Surt.

Så kjipt :/ God bedring!

God bedring Atannia :) Kjipt at det ble slik med konfirmasjon og all tingen, men bedre nå enn forrige helg ;)

God bedring Atannia :) Kjipt at det ble slik med konfirmasjon og all tingen, men bedre nå enn forrige helg ;)
Ja, sant det. Det hadde vært katastrofe

Back
Topp