Leser du dette

Ææææh, eksamen imorgen!! Kan alle sende meg gode tanker kl 15.00 imorgen?? Og krysse fingrene for at jeg kommer opp i et tema jeg kan :P
Lykke lykke til. Går så fint atte. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Åh, nå har jeg vondt i magen! Føler meg ikke klar.. Måtte klokka bare bli halv 4 så alt er overstått :p

Åh, nå har jeg vondt i magen! Føler meg ikke klar.. Måtte klokka bare bli halv 4 så alt er overstått :p

Skjønner jeg godt! Synes det er unødvendig å ha eksamen så sent... Fikk alltid vondt i magen og var superkvalm til det var overstått, så da kunne det heller startet kl 9 så det ble fort overstått :p

Lenge å gå å vente ja. Var også nervøs helt til jeg så oppgave. Spesielt muntlug er nervepirrende. Det sies at litt nerver er bra og skjerper sansene. :)

Hurra! Besto med glans, fikk B :D

Hurra! Besto med glans, fikk B :D
Gratulerer :D Deilig å være ferdig da!

Her sitter jeg fortsatt og jobber med eksamensoppgave, skal holde på en uke til :S

Natta

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God natt. Zzzz...

Straks natt her også, vært en travel dag med løping mellom kontorer, og det ser ut til å fortsette i morgen.

Ikke mye søvn i natt... utviklingssprang på gang?? Sovet max 1 time sammenhengende... og så skal vi kjøre til krsand i kveld... blæh!!

Vært ei lite trivelig natt her også, vært så varmt at vi alle har plagdes :(

Her får vi kveldssolen inn på soverommene :(

Back
Topp