Lykke lykke til. Går så fint atte.Ææææh, eksamen imorgen!! Kan alle sende meg gode tanker kl 15.00 imorgen?? Og krysse fingrene for at jeg kommer opp i et tema jeg kan![]()
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke lykke til. Går så fint atte.Ææææh, eksamen imorgen!! Kan alle sende meg gode tanker kl 15.00 imorgen?? Og krysse fingrene for at jeg kommer opp i et tema jeg kan![]()
Lykke til! Går sikkert bra. Skal sende gode tankerÆæææh, eksamen imorgen!! Kan alle sende meg gode tanker kl 15.00 imorgen?? Og krysse fingrene for at jeg kommer opp i et tema jeg kan![]()
Åh, nå har jeg vondt i magen! Føler meg ikke klar.. Måtte klokka bare bli halv 4 så alt er overstått![]()
Lenge å gå å vente ja. Var også nervøs helt til jeg så oppgave. Spesielt muntlug er nervepirrende. Det sies at litt nerver er bra og skjerper sansene.Åh, nå har jeg vondt i magen! Føler meg ikke klar.. Måtte klokka bare bli halv 4 så alt er overstått![]()
Grattis! Alltid deilig å komme seg på B.Hurra! Besto med glans, fikk B![]()
GratulererHurra! Besto med glans, fikk B![]()
Usj da.. hos oss er det alltid kjølig på soverommene. Det hjelper!Vært ei lite trivelig natt her også, vært så varmt at vi alle har plagdes![]()