Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er dårlig gjort. Kjenner jeg blir irritert. Gubben bruker å ha brannvakt på 17 mai, første gang på 4 år det ikke skjer. Synd at de ler det bort. For de må jo skjønne at det er traumatisk. Stakkar Anita, som lå våken. Uff, er så glad at de folka kom forbi.Tusen tanker har rast igjennom hodet mitt i natt, hva hvis det ikke hadde stoppet noen og huset hadde fatnet fyr? Hva er det egentlig som har hendt, bilen sto parkert 5 meter unna huset, men har flyttet trappen inn til huset 15-20 cm, nøkkelen lå inne i huset.
Mellomste har nesten ikke sovet i natt, hun har vært livende redd for at det skal brenne mer.
Blir frivillige i brannvesenet kurset i hvordan møte folk? Da de rullet sammen alle slangene og gjorde seg klare til å dra så gikk jeg ut fordi det fortsatt så ut til å ryke fra bilen, da lo de av meg og sa jeg måtte forstå at det bare var damp, følte meg rimelig dum kan man si, men etterpå har jeg bare vært irritert over måten de lo av meg på når jeg bare var bekymret for om det kunne blusse opp igjen.
Wææ ekkelt...
FineSydenteppet til Mathea![]()
Så fint det blirSydenteppet til Mathea![]()
Så fint det blir
Var det vanskelig mønster?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke deiligtVondt i rygg og armer... lillemann sov på armen min i natt...
Nei... fikl heldigvis lov å sove litt lenger mens mannen sto oppIkke deiligt![]()
Så flinkDeilig, nettopp kommet hjem fra trilletur på ei mil, 5 km til faren til ungene og 5 km hjem igjen24 grader i skyggen og vi har sommer
![]()
Så flinkHerlig med sommertemperaturer!
Så dumt :-( Får håpe det går bedre etterhvert.Ja er knalldeilig, men tungt for minsten, han plages veldig med å spise i varmen![]()