Leser du dette

Ikke morsom dag :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke morsom dag :(

Sender masse klemmer :) Skulle gjerne bodd litt nærmere så jeg kunne hjulpet med barn eller lignende.

Sender masse klemmer :) Skulle gjerne bodd litt nærmere så jeg kunne hjulpet med barn eller lignende.
Går bedre nå, vet at han har det bedre nå. Var værst og si det tl Gyda, men hun tok det bra. Hvor er den stemminga på banneret??

Her er avstemningen :)

Her har vi kommet oss hjem fra superduper koselig besøk hos kattemamma og så har snuppa mi blitt syk... Hu blei plutselig veldig varm og utilpass når vi kom hjem så jeg målte tempen og hu hadde 39 grader så gav hu en paracet.... stakkars lille jenta mi

Her har vi kommet oss hjem fra superduper koselig besøk hos kattemamma og så har snuppa mi blitt syk... Hu blei plutselig veldig varm og utilpass når vi kom hjem så jeg målte tempen og hu hadde 39 grader så gav hu en paracet.... stakkars lille jenta mi
Oioi stakkar lita :( får håpe det er noe som går fort over. God bedring!

Oioi stakkar lita :( får håpe det er noe som går fort over. God bedring!

Ja, håper hu er frisk igjen i morra... orker ikke sykdom nå som sommern kommer

Kjipt med sykdom uansett :(

Ja, hu har jo bare vært syk en gang før og da ble vi jo innlagt på ullevål.. Syntes så synd på hu, lå i fanget mitt og kikka opp på meg med skikkelig triste øyne

Ja, hu har jo bare vært syk en gang før og da ble vi jo innlagt på ullevål.. Syntes så synd på hu, lå i fanget mitt og kikka opp på meg med skikkelig triste øyne
Dakkar :-( Oliver har ikke vært særlig syk ennå *bankibordet* bortsett fra vannkoppene.

Ja hva har skjedd?
Mannen til mormor mi har gått bort. Min reserve morfar. Han forguda gyda høyt oppe i skyene. Skulle ha dratt i begravelsen på fredag. Men fullt opp m navnefest til helga.

Mannen til mormor mi har gått bort. Min reserve morfar. Han forguda gyda høyt oppe i skyene. Skulle ha dratt i begravelsen på fredag. Men fullt opp m navnefest til helga.

Huff. Kondolerer. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp