Leser du dette

Siste bildet, Tommy står der bilen ble parkert før vi gikk, steinen ved trappen viser hvor vi fant bilen når vi åpnet døren..

vært ute hele dag. og leka litt sykesøster i dag og.

Å fy faen. Så kjedelig Bodil. :( bra det ikke ble enda verre enn det var. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tusen tanker har rast igjennom hodet mitt i natt, hva hvis det ikke hadde stoppet noen og huset hadde fatnet fyr? Hva er det egentlig som har hendt, bilen sto parkert 5 meter unna huset, men har flyttet trappen inn til huset 15-20 cm, nøkkelen lå inne i huset.
Mellomste har nesten ikke sovet i natt, hun har vært livende redd for at det skal brenne mer.

Blir frivillige i brannvesenet kurset i hvordan møte folk? Da de rullet sammen alle slangene og gjorde seg klare til å dra så gikk jeg ut fordi det fortsatt så ut til å ryke fra bilen, da lo de av meg og sa jeg måtte forstå at det bare var damp, følte meg rimelig dum kan man si, men etterpå har jeg bare vært irritert over måten de lo av meg på når jeg bare var bekymret for om det kunne blusse opp igjen.
Det er dårlig gjort. Kjenner jeg blir irritert. Gubben bruker å ha brannvakt på 17 mai, første gang på 4 år det ikke skjer. Synd at de ler det bort. For de må jo skjønne at det er traumatisk. Stakkar Anita, som lå våken. Uff, er så glad at de folka kom forbi.

Sydenteppet til Mathea :-)

Vedlegg

• 1368903511825.jpg
    1368903511825.jpg
    46,6 KB · Visninger: 11
Sliten.com. ammepause og tilbake på kjøkkenet om to sek.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så fint det blir :)
Var det vanskelig mønster?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takktakk :)
Nei, kjempeenkelt... nesten sånn at det blir litt kjedeligt :p

Koser meg med en nyvåknet plutt på fanget :)

Deilig, nettopp kommet hjem fra trilletur på ei mil, 5 km til faren til ungene og 5 km hjem igjen :) 24 grader i skyggen og vi har sommer :D

Back
Topp