Leser du dette

Snart duppetid her også..
Mistenker sterkt at det er to trette jenter på skolen idag, tror de kornet av ca 22.30 og de var oppe igjen ca 05.30 :p
Kjenner det var voldsomt godt å sende de ut døren i dag..

Videre skal bunaden prøves på, og hvis den må gjøres mye med så blir det antagelig en shoppingtur istedet, ser det at jeg får ikke tid til å sette meg med det.

Blir en tur på nav å levere noe seinere.

Men først. Blir det en dupp på oss. Fikk ikke sove før to i natt. Då kl 6 ble da veldig tidlig.

Siden jeg blir litt borte ca i det vi starter opp kl 12 så har jeg funnet frem noen nyheter. Starter trådene før jeg drar til byen så er det bare å diskutere i vei :)

På vei ut for å jogge. :) ha en super formiddag jenter. :D

Vært en tur ute i sola-er jo plutselig sommeren. Snupp få litt mat så hvile litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skal vi starte en ny skravletråd el?

Skal vi starte en ny skravletråd el?

njææ kan vi ikke bare fortsette i denne? Har vel satt mål på å nå 1000 innlegg i denne hehe.
Satse på at vi når det kjapt og starte en ny da?

njææ kan vi ikke bare fortsette i denne? Har vel satt mål på å nå 1000 innlegg i denne hehe.
Satse på at vi når det kjapt og starte en ny da?

Deal... Da må vi bare få 210 mere innlegg da :)

Vi gleder oss til å treffe dere igjen :)

Ble forsinket bytur, men drar nå litt etter kl 14. Skravler videre når jeg kommer tilbake.

Ååå hadde vært digg med grilling nå. Men altfor ustabilt vær nå. Venter nå på at foreldrene til bestevenninna mi skal komme. De skal hjem, og stopper her.

Hvis dere vil komme til oss så har vi fått oss gassgrill :) kan komme på augustjentenes grillparty hos meg :)

Når er det da? Var pga gassgrillen jeg skrev det ;) Om jeg kan ta med hele gjengen må jeg advare at mannen er som deg og sverger til kullgrill. Dere er herved også invitert til oss på grilling på kull :)

Når er det da? Var pga gassgrillen jeg skrev det ;) Om jeg kan ta med hele gjengen må jeg advare at mannen er som deg og sverger til kullgrill. Dere er herved også invitert til oss på grilling på kull :)

Foreløbig er det deg og meg så :P
Kommer gjerne til

Foreløbig er det deg og meg så :p
Kommer gjerne til dere og vi :)

Back
Topp