Leser du dette

Litt lukt går bra, men ikke når det stinker! Men er jo en vanesak ;)

Og jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting :(

Og jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting :(
Det var dårlig gjort da. :(

Haha! Dott ;)

Jeg leste første innlegget og det siste her nå...ikke tid til å lese alt skal jeg få kommentert mange linker her, hehe. Alt for å hjelpe dere :-).

Jeg leste første innlegget og det siste her nå...ikke tid til å lese alt skal jeg få kommentert mange linker her, hehe. Alt for å hjelpe dere :).
Tuuusen takk altså ;) vakringen ;) Sjarmerendes hund, forresten ;) Og om vi vinner, så vinner på ein måte du også ;) For heile august får mulighet til å poste sånn ting i statusen om at vi vant, dersom vi vinner :)

Jeg leste første innlegget og det siste her nå...ikke tid til å lese alt skal jeg få kommentert mange linker her, hehe. Alt for å hjelpe dere :).

Er ikke så voldsomt mye fornuftig som står i mellom de to innleggene, så du har nok ikke gått glipp av så mye ;)

Nå henger ikke jeg heller helt med her :p

Sitter utslitt i sofaen etter å ha hatt huset fullt av 3-4 åringer til feiring av storebrors bursdag. Sliten kan man si... Vurderer å ta meg et glass vin, men kjedelig åpne en hel flaske for bare ett glass....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tuuusen takk altså ;) vakringen ;) Sjarmerendes hund, forresten ;) Og om vi vinner, så vinner på ein måte du også ;) For heile august får mulighet til å poste sånn ting i statusen om at vi vant, dersom vi vinner :)

Er jo dere som startet det her og har brukt ufattelig mye tid ser det ut som her da. Vi andre skal nok ikke ta så mye æra :-).

Vanskelig å hoppe inn i skravlinga deres høner :p

Back
Topp