Litt lukt går bra, men ikke når det stinker! Men er jo en vanesak![]()
Og jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt lukt går bra, men ikke når det stinker! Men er jo en vanesak![]()
Det var dårlig gjort da.Og jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting![]()
ÆsjOg jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting![]()
Haha! DottOg jeg mener enkelte dager er verre enn andre.. I fjor husker jeg nabobonden spredde 16. mai.. Da var det ikke mye kjekt å ha hengt bunaden ut til lufting![]()
sutrete baby i dag!
Det var dårlig gjort da.![]()
Tuuusen takk altsåJeg leste første innlegget og det siste her nå...ikke tid til å lese alt skal jeg få kommentert mange linker her, hehe. Alt for å hjelpe dere.
Jeg leste første innlegget og det siste her nå...ikke tid til å lese alt skal jeg få kommentert mange linker her, hehe. Alt for å hjelpe dere.
Signerer. Er ikke samnenheng i noe. Alt er bare skravlings.ORIGINAL: Bdancer
titter innom og sier hei jeg også[;)]
Tuuusen takk altsåvakringen
Sjarmerendes hund, forresten
Og om vi vinner, så vinner på ein måte du også
For heile august får mulighet til å poste sånn ting i statusen om at vi vant, dersom vi vinner
![]()
Nå henger ikke jeg heller helt med her![]()
Vanskelig å hoppe inn i skravlinga deres høner![]()
Vanskelig å hoppe inn i skravlinga deres høner![]()