Leser du dette

Skulle ønske eg kunne komt på suppebesøk... For meg hadde det ikkje vert flaut å få besøk av, sia eg er g samme situasjon som deg :)

Skulle ønske eg kunne komt på suppebesøk... For meg hadde det ikkje vert flaut å få besøk av, sia eg er g samme situasjon som deg :)
Å. Du trnker på rot. Ha ha ha. Tok litt tid å koble der. :p

Bare heiv oppi litt forskjellig :) Kålrabi, gulrot, brokkoli, blomkål, linser, purreløk, løk, og så hadde jeg en pakke kylling- og kalkunpølser liggende, så heiv noen sånne oppi også :)

Og buljong da ;) Hønsebuljong og grønnsaksbuljong ;)

Ikke noe fancy, med andre ord! Men har så mye grønnsaker, og så har det ikke blitt tid til å lage så mye ut av det de siste dagene ... Haha ;)

Ser den ;) lager du mykje suppe kan fryse med litt ;)

Det er ganske lurt.. Planlegger å lage min variant av ertersuppe en dag, da har jeg og ungene 5-6 middager.

Det er ganske lurt.. Planlegger å lage min variant av ertersuppe en dag, da har jeg og ungene 5-6 middager.

Det kan man jo ha til ulike andre middager osgå som en forrett eller ved siden av. Pannekaker feks. eller saltkjøtt.

Det kan man jo ha til ulike andre middager osgå som en forrett eller ved siden av. Pannekaker feks. eller saltkjøtt.

Ja, det er også godt mulig hehe, ellers så lager jeg på røkt svineknoke, masse grønnsaker, 2 pk tørrerter og så akkurat så masse kraft at det ikke er lapskaus hehe, den metter godt, serverer med kokte poteter og godt brød til.

God ble den i alle fall :) Ekte husmannskost ;)

Nå har jeg hatt meg en Soya-dessert mens Nora får se litt Drømmehagen :p Skikkelig god, faktisk! (Hun er litt sutrete, prøver å hale ut tiden til kveldsgrøten) ImageUploadedByBV Forum1362759589.339063.jpg

Her prøver vi også å dra ut tiden, bare en time til leggetid... :p

Jeg måtte gi tapt, når han var så trett at han sovnet på gulvet er det ikke stort mer å gjøre, så nå sover han.

Jeg måtte gi tapt, når han var så trett at han sovnet på gulvet er det ikke stort mer å gjøre, så nå sover han.
Få håpe han ikke våkner igejen da. :/

Få håpe han ikke våkner igejen da. :/

Krysser fingre, men er ikke heelt krise enda, han bruker ikke legge seg for natten før ca 20, og idag har han sovet 2x20 min siden kl 07 imorges..

Krysser fingre og tær. :)

Sover han enda? I verste fall våkner han snart og sovner i ni-ti tiden :)

Eg svarer i svaretråden, eg :) *gjesp* tok malt på smokken trikset.... Usikker på no det fungerte, for han ligger så trolig

Back
Topp