lillerypa
Forumet er livet
Får skrive noe da. Har endelig sendt besøket hjem igjen. Har lagt Amalie, og sitter nå å samler krefter til å få Emil i seng. Er sliten og surrete i hodetmannen står å lager god kvelds til oss :-D
Hva lager han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får skrive noe da. Har endelig sendt besøket hjem igjen. Har lagt Amalie, og sitter nå å samler krefter til å få Emil i seng. Er sliten og surrete i hodetmannen står å lager god kvelds til oss :-D
starta tråd du då så kan eg alltids komma me dei eg lige![]()
Stiller meg bak det spørsmåletHva lager han?![]()
Litt sånn dugnadsaprilsstil. Pass deg for sigurdtest du nå.Titter innomFnis
Nei denne tråden er bare svada, skifter retning hele tiden, og det har utviklet seg mye intern humor.Heisan! Tenkte å hjelpe, men klarer ikke å henge med![]()
Han lager biff med mye godt tilbehør! ;-)Hva lager han?![]()
deilig å bli vartet opp da.Han lager biff med mye godt tilbehør! ;-)
Heisan! Tenkte å hjelpe, men klarer ikke å henge med![]()
Nei denne tråden er bare svada, skifter retning hele tiden, og det har utviklet seg mye intern humor.![]()
Iiik! ;p Ler av degLitt sånn dugnadsaprilsstil. Pass deg for sigurdtest du nå.![]()
Vi begynner å utvikle en meget spesiell intern humor her inne nå.Iiik! ;p Ler av degFolk synes sikker jeg er teit som flirer for meg selv med telefonen
![]()
Håper ingen er gal nok til å lese den.Sant KricaJaja, blir vel et merkelig studium i svada for den som skulle finne på å sette seg ned å finlese denne tråden
![]()
Iiik! ;p Ler av degFolk synes sikker jeg er teit som flirer for meg selv med telefonen
![]()
Håper ingen er gal nok til å lese den.![]()